اخبار

سامانه ی کمکی هوشمند با قابلیت ذخیره ی انرژی در 2019 CHINAPLAS

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Moretto راه حل های نوآورانه ی خود را در Chinaplas2019 که در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ ماه می در چین برگزار می شود ارائه خواهد داد. محصولات این شرکت نتیجه ی سرمایه گذاری های مداوم بر نوآوری های فناوری ماشین آلات بوده است. بهره وری و مصرف کم انرژی ماشین آلات این شرکت سال هاست که توسط مشتریان مختلف به اثبات رسیده است. با توجه به نیازهای موجود، یکی از مهم ترین عوامل در نظر گرفته شده در تولید محصولات ارائه ی فناوری های مربوط به صنعت ۰/۴ در این دستگاه ها بوده است.

یکی از محصولاتی که توسط این شرکت در نمایشگاه ارائه خواهد شد، دستگاه رطوبت سنج (Moisture Meter) است. این دستگاه کمک خواهد کرد که میزان رطوبت در گرانول های تولیدی همواره اندازه گیری شده، فرایند خشک شدن را به صورت پیوسته در یک حلقه ی بسته انجام داده، موجب ذخیره ی انرژی شده و فرایند خشک شدن کامل را ضمانت می کند.

این دستگاه رطوبت سنج به حسگر MM CROWN برای اندازه گیری رطوبت در گرانول مجهز شده است. زمانی که این محصول وارد قیف می شود، تشخیص آن به سامانه کمک خواهد کرد تا به خوبی فرایند خشک کردن را که خشک کن باید انجام دهد تعیین کند.

موادی که در قیف وجود دارند، با حسگر MM BOX نیز مورد بررسی قرار می گیرند. با توجه به فناوری موجود در این حسگر تعیین دقیق میزان آب در بسپار از ۳۰۰۰ تا ۱۵ ppm در محدوده ی دمایی ۲۰ تا ۱۸۰ درجه ی سلسیوس مشخص خواهد شد.

با اندازه گیری میزان رطوبت اولیه و ثانویه توسط این رطوبت سنج، مدیریت خودکار فرایند خشک شدن ممکن خواهد شد. این مساله موجب کاهش مصرف انرژی به مقدار قابل توجهی می شود.

در این نمایشگاه خشک کن های بسیار کوچک (mini dryer) نیز مخصوص فرایندهای تولیدی کوچکتر نظیر تولید قطعات پزشکی با ظرفیت تولید ۱ تا ۲۰ کیلوگرم بر ساعت نیز ارائه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا