اخبار

سبد محصولی جدید allnex، پاسخی به الزامات پایداری در صنعت چوب

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت allnex سبد محصولی جدید خود را تحت عنوان ECOWISE™ CHOICE برای پوشش سطوح چوبی ارائه کرده است. این برند جدید در راستای محصولات پایدار این شرکت تولید شده است. علی‌رغم اینکه صرفا راهکارهای صنعت چوب در حال حاضر در این سبد محصولی دیده شده است، این سبد محصولی در ماه‌های آتی در بازارهای دیگر نیز گسترش می‌یابد.

ECOWISE™ CHOICE گستره‌ای از فناوری‌های سبز را برای پوشش سطح در صنعت چوب طراحی کرده است که کاربردهای کلیدی در این بازار دارند:

  • کاربردها: ساخت کابینت، مبلمان، کفپوش و کاربردهای خاص.
  • فناوری: راهکارهای بدون فرمالدهید.
  • منافع پایداری: بهبود کیفیت هوا، ماندگاری، کارآمدی مواد و انرژی، کاهش مصرف رنگ و ایجاد محصولات چرخشی و با ردپای کربنی کمتر.

محصولات موجود در این سبد محصولی با استانداردهای سخت‌گیرانه جهانی این صنعت و برچسب‌های اقتصادی و همچنین منطبق با کاربردهای نهایی طراحی شده‌اند. همه این محصولات به نحوی طراحی شده‌اند که الزامات پایداری مشتریان را پاسخگو باشند.

تمایل رو به افزایش برای به کارگیری مواد خام و رزین‌های با تجدیدپذیر یا بازیافتی به عنوان اصل محوری در توسعه این سبد محصولی قرار گرفته است. در ارزیابی این سبد محصولی، شرکت allnex الزامات کلیدی شرکای این صنعت از جمله IKEA، Nordic Swan و Greenguard را نیز در نظر گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا