اخبار

سخنرانی تخصصی مردادماه در انجمن خوردگی: خوردگی اتمسفری و پوشش‌های حفاظتی

بسپار به نقل از وبگاه انجمن خوردگی ایران می نویسد، مهندس محمود کثیریها 18 مردادماه جاری سخنرانی تخصصی با عنوان “خوردگی اتمسفری و پوشش‌های حفاظتی” خواهد داشت. این سخنرانی یکی از سلسله سخنرانی های ماهانه انجمن خوردگی ایران است.

از گسترده‌ترین انواع خوردگی، خوردگی اتمسفری است. صنایعی که در معرض هوای آزاد قرار دارند مانند صنایع پتروشیمی، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، خطوط لوله، خودرو و… در معرض خوردگی اتمسفری قرار دارند. برای جلوگیری از خوردگی اتمسفری از پوشش‌های حفاظتی استفاده می‌شود. با توجه به نوع اتمسفر خورنده، نوع پوشش نیز متفاوت می‌باشد. انتخاب سامانه پوششی برای شرایط اتمسفری مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. در این سخنرانی به مبانی اصولی پوشش‌ها در ارتباط با خوردگی اتمسفری پرداخته می‌شود.  

از سوابق مهندس کثیریها می توان به این موارد اشاره کرد: عضو هیات مدیره انجمن خوردگی ایران، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران، مجری و مشاور پروژه‌های نفت و گاز کشور، کارشناس رسمی اداره استاندارد.

 انجمن خوردگی ایران در نظر دارد به منظور بالابردن سطح دانش و ارائه مطالعات روز دانش و صنعت خوردگی سخنرانی هایی بصورت ماهانه و با حضور اساتید برجسته کشور برای اعضا حقیقی، حقوقی و دانشجویی خود برگزار نماید.  ثبت نام برای اعضا این انجمن رایگان می باشد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی با انجمن تماس حاصل کنند: 

  تلفن: 8 – 88344287 داخلی 3 (مرکز آموزش) و داخلی 5 (دبیرخانه) 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا