اخبار

سرمایه گذاری عظیم Dupont در چین برای تولید آمیزه های پلاستیک های مهندسی و چسب

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Dupont اخیرا خبر داده است که ۸۰ میلیون دلار برای ساخت یک واحد تولیدی در Jiangsu واقع در شرق چین سرمایه گذاری کرده است. در این واحد تولیدی قرار است آمیزه های پلاستیک های مهندسی و چسب تولید شود. این محصولات در کاربردهای حمل و نقل و الکترونیک استفاده خواهند شد. انتظار می رود این واحد تولیدی تا سال ۲۰۲۰ آغاز به کار کرده و یک افزایش ظرفیت را تا سال ۲۰۲۳ دارا باشد.

سرمایه گذاری صورت گرفته در این خط تولیدی بر تولیداتی نظیر پلاستیک های مهندسی پلی آمید به نام تجاری Zytel، رزین های استال با نام تجاری Delrin، پلی استرهای گرمانرم با نام تجاری Hytrel، لاستیک های گرمانرم با نام تجاری Multibase، نرم کننده ها و مواد سیلیکونی خاص تمرکز خواهد داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده، در این واحد تولیدی قرار است خط تولیدی برای چسب های خودرویی وجود داشته باشد. با وجود تولیدات مختلف، این مجتمع تولیدی یکی از واحدهای تولیدی چندگانه در چین خواهد بود.

طبق گفته ی Randy Stone رئیس بخش تولیدات بسپارهای پیشرفته و حمل و نقل : این سرمایه گذاری مشارکت ما را در بازار چین و آسیا به شدت تقویت خواهد کرد. با وجود این، مرکز ما پتانسیل رشد بسیاری را در کسب و کار خود در این منطقه خواهد داشت. به دلیل وجود نیاز روز افزون بازار خودرویی، محصولات پیشرفته ی ما خصوصا در زمینه ی تولیدات خودروی برقی و یا هیبریدی بسیار پر مصرف خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا