اخبار

سرمایه گذاری 10 میلیون فرانکی Clariant برای گسترش مستربچ‌های رنگی و افزودنی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Clariant مبلغی بالغ بر 10 میلیون فرانک برای گسترش آمیزه‌های مستربچی رنگی و افزودنی‌ها در بسپارهای مهندسی و پلاستیک‌های دما بالا نظیر PEEK اختصاص داده است. آقای Jeff Saeger که مسئول این برنامه‌ی گسترشی می‌باشد، عنوان کرد که در این پروژه از دو خط اکسترودر در واحد تولیدی مستربچ در Ahrensburg آلمان استفاده شده است. این اکسترودر ها در حال حاضر می‌توانند دمایی تا بیش از 450 درجه‌ی سلسیوس را برای فرآیندهای مورد نظر ایجاد نمایند.

علاوه بر این، خط تولیدی جدید دیگری در یک چهارم اولیه‌ی سال 2017 نصب و اجرا خواهد شد. در شانگهای چین دو اکسترودر جدید این شرکت در حال فعالیت بوده و واحد تولیدی دما بالای دیگری در سنگاپور مشغول فعالیت می‌باشد.

آقای  Saeger اضافه کرد که تجهیزاتی برای فرآیند فلوئوروپلیمرها در Maine در ایالت متحده‌ی آمریکا نصب شده و خطوط جدید دیگری برای آمیزه‌های دما بالا در حال حاضر در Holden ماساچوست در حال فعالیت می‌باشد.

یک خط جدید مستربچ مشکی برای پلیمرهای مهندسی تا نیمه دوم سال 2017 در Holden به بهره‌برداری خواهد رسید. لازم به ذکر است که واحد موجود در شانگهای، تنها یک واحد تولیدی نخواهد بود بلکه آزمایشگاه کنترل کیفیت و آزمون‌های مختلف نیز در آن وجود خواهد داشت. برای خدمات دهی به بازارهای آسیا، آزمایشگاه بسیار به روزی در سنگاپور وجود داشته و همچنین Clariant در نظر دارد آزمون‌های فیزیکی و شیمیایی تاثیرات آب و هوا را نیز در نیمه‌ی اول سال 2017 در این منطقه ایجاد نماید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا