اخبار

سرمایه گذاری 35 میلیون یورویی برای تولید الیاف از PET کاملا بازیافتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت بین المللی GreenFiber که بخشی از گروه Green می‌باشد بزرگترین بخش بازیافت یکپارچه را در جنوب شرقی اروپا در اختیار دارد. این شرکت تصمیم دارد با سرمایه گذاری 35 میلیون یورویی در سومین واحد تولیدی خود در رومانی، الیافی 100 درصد بازیافت شده را از PET تولید نماید. قرار است این واحد تولیدی جدید با ظرفیت تولید سالیانه tpa30000 الیاف بازیافتی تا یک چهارم دوم سال 2017 آغاز به کار نماید.

به علاوه، این شرکت در حال سرمایه‌گذاری مضاعفی برای بیشتر از دو برابر کردن ظرفیت تولیدی خود تا سال 2018 می‌باشد. با اتمام این سرمایه‌گذاری و آغاز به کار تمامی واحدهای تولیدی ظرفیت این شرکت به tpa 113000 خواهد رسید.

در طی فرآیند تولید در GreenFiber، تکه‌های PET که نتیجه‌ی جدایش، خرد کردن و شستشوی بطری‌های PET می‌باشد، ذوب شده و به الیاف سنتزی تبدیل می‌شود. خروجی این الیاف چیزی شبیه به پشم طبیعی می‌باشد.

برای یک واحد تولیدی جدید که با تمام ظرفیت خود تولید نماید، چیزی حدود tpa162000 از بطری‌های PET لازم بوده تا تحت فرآیند قرار گیرد. این مقدار بسیار بیشتر از مصرف PET در بازار رومانی می‌باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا