اخبار

سعید زکایی، مدیرعامل پارسا پلیمر شریف/ معرفی بسته بندی های جدید باغی برای طول عمر بیشتر محصولات کشاورزی

بسپار/ ایران پلیمر پارسا پلیمر شریف اولین شرکت دارنده گواهینامه دانش بنیان در ایران است که 12امین سال فعالیت خود را پشت سر میگذارند. 
این شرکت در زمینه تولید ترکیبات پیشرفته پلیمری، محصولات دوستدار محیط زیست و همچنین تولید انواع کامپاندها، کامپوزیتها و نانو کامپوزیتهای پلیمری که در صنایع متفاوت اعم از صنایع خودرو، لوازم خانگی، لوله پروفیل، بسته بندی و… کاربرد دارد، فعالیت میکند. از محصولات دوستدار محیط زیست این شرکت  میتوان به  کیسه های  فروشگاه  و ظروف یکبار مصرف که نسل جدیدی از محصولات محیطزیست بوده و به زودی به تولیدات این شرکت افزوده میشود اشاره کرد. 
وی از شرایط فعلی کشور و آینده ایران پلاست به خبرنگار بسپار می گوید: ایران پلاست معمولا از نظر فضا و تعداد شرکت ها و ابعاد نمایشگاهی در خاورمیانه به عنوان بزرگترین نمایشگاه ببن المللی شناخته میشود. ولی به لحاظ شرکتکنندگان بین المللی  از بعضی نمایشگاهها ضعیفتر است بخصوص امسال و با توجه به تحریمها حضور شرکتهای خارجی کمرنگ تر است. امسال این دغدغه و نگرانی وجود دارد که ایران پلاست زیر سایه تحریم ها قرار گیرد. اگر از مشکلات داخلی که از بی برنامگی مدیران داخلی نشات میگیرند رهایی یابیم شاید فرصتی برای شرکتهای داخلی باشد که بتوانند بخشی از محصولات وارداتی را جایگزین کنند. به این دلیل که خارجی ها حضور کمرنگ تری در نمایشگاه دارند. روند فعلی و نگران کننده تر این است که صنعت داخلی نیز دچار مشکلات عدیده ای شود و نمایشگاه نتواند برای آن دسته از شرکتها این فرصت را ایجاد کند. اما امیدواریم این مسایل زودتر برطرف شوند. 
وی برای برگزاری بهتر ایران پلاست پیشنهاد کرد: در وهله اول ایده آل بود و هست که مانند بسیاری از کشورهای دنیا، بخش خصوصی و صنعتگران نقشی در برگزاری و سیاستگذاری نمایشگاه داشته باشند ولی زیر انحصار چند ساله هستیم و این یک ایراد زیربنایی نمایشگاه است. اما هر چه برای شرکتهای داخلی و خارجی این فرصت را ایجاد نمایند که حضور و تعامل جدیتری داشته باشند میتوانند نمایشگاه را پربارتر کنند. ایران پلاست مقدمه ای دارد. در حوزه بین الملل نیز باید اقداماتی را انجام دهند.

 

تصویر از آرشیو انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند است.

(ادامه دارد…)

متن کامل این مصاحبه را که در شماره 192ام بسپار منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتنراک آنلاین بر روی صفحه ی اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا