اخبار

اختصاصی بسپار/ سفارت آلمان برای 29 غرفه گذار ایرانی در نمایشگاه K2022 ویزا صادر نکرد/ معمای غرفه های خالی پتروشیمی ها در نمایشگاه حل شد

بسپار/ ایران پلیمر روز چهارشنبه گذشته بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت پلاستیک دنیا آغاز به کار کرد. در این رویداد 13 شرکت ایرانی مشارکت دارند.

خبرنگار بسپار در نمایشگاه K2022 در روزهای گذشته تصاویری از برخی غرفه های خالی پتروشیمی های ایران ثبت کرد که در صفحه اینستاگرام این گروه رسانه ای منتشر شد.

امروز صبح طی تماسی با یکی از مدیران پتروشیمی تبریز، از او در این مورد پرسیدیم. وی در پاسخ خبرنگار بسپار از صادر نشدن ویزا برای 29 غرفه گذار حوزه پتروشیمی های کشور (و نه فقط یک پتروشیمی) خبر داد. او گفت: “در طول یک ماه اخیر به بهانه های واهی از صدور ویزا و بررسی مجدد درخواست های رد شده، برای این افراد ممانعت شده و مکاتبات مکرر میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وزارت نفت، وزارت امورخارجه و سفارت آلمان در تهران و نیز پیگیری های دفتر مسه دوسلدورف در کشور، به کلی بدون نتیجه بوده است. علیرغم صرف هزینه های مشارکت در نمایشگاه و اجاره غرفه در نمایشگاه، متاسفانه بدون ارایه دلایل متفن صدور ویزا به تاخیر افتاده و نهایتا زمان از دست رفته است.”

از او پرسیدیم گفته می شود عدم صدور ویزا به دلیل حضور این افراد در نمایشگاهی در روسیه بوده است … وی با رد این موضوع اعلام کرد که نیمی از لیست 29 نفره اشاره شده در نمایشگاه روسیه حضور نداشته اند.

او تاکید کرد در حال حاضر با هماهنگی های به عمل آمده افراد پاسخگو در غرفه ها مستقر شده اند، هر چند دستاوردی که حضور کارکنان پتروشیمی می داشت و ارتباطات رو در رو محقق نخواهد شد.

 

قابل ذکر است که غرفه سایر شرکت های خصوصی ایرانی در محل نمایشگاه دایر و مشغول مذاکرات تجاری هستند.

 

به زودی بیشتر در این باره خواهیم نوشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا