اخبار

سمینار آشنایی با قوانین جدید مالیاتی برگزار می شود

بسپار می نویسد، با هدف افزایش آگاهی بیشتر مدیران مالی و مدیران عامل صنعت پلاستیک در خصوص قوانین جدید مالیاتی، سمینار آشنایی با این قوانین به اهتمام کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران برگزار می شود. 


به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا)، سمینار آموزشی آشنایی با قوانین جدید مالیاتی، روز سه شنبه 17 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر در پژوهشگاه پلیمر برگزار می شود. محمدرضا عبدی، معاون برنامه ريزى و پژوهش سازمان أمور مالياتى كشور میهمان و سخنران ویژه و غفارزاده، عضو سابق شورای عالی مالیاتی، مدرس این سمینار آموزشی است. بر اساس این گزارش، اعضای انجمن ملی پلاستیک ایران می توانند یک نماینده به صورت رایگان در این همایش داشته باشند و از سایر شرکت کنندگان، مبلغ یکصد هزار تومان برای ثبت نام و حضور، دریافت می شود. به شرکت کنندگان در این سمینار آموزشی، گواهی پایان دوره اعطا می شود. گفتنی است در پایان سمینار، شرکت کنندگان می توانند در جلسه پرسش و پاسخ، سوالات خود در خصوص مسائل مالیاتی را با مدرس دوره، در میان بگذارند.


 راه های ثبت نام:


1. ارسال عدد 1 به 3000191988


2. مراجعه به صفحه سمینار نشانی، مپ گوگل و کروکی محل برگزاری سمینار آشنایی با قوانین جدید مالیاتی: تهران – كيلومتر 15 اتوبان كرج – بلوار پژوهش – پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران  


http://inpia.ir/congress


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا