اخبار

سه فیلم پلی اتیلن پرچگال بهبود یافته معرفی شدند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت DeWAL Industries Inc. که شرکت پییشرو در تولید فیلم‌های بسپاری با عملکرد بالا محسوب می‌شود، از دستیابی به سه محصول فیلم پلی اتیلن بسیار پرچگال (UHMW-PE) که هرکدام برای کاربرد به خصوصی می‌باشد خبر داد.

محصولات DW406BF و DW406WF که فیلم‌های حاوی رنگدانه‌ی UHMW می‌باشند می‌توانند در خطوط خانگی یا سایر مناطقی که حمل و نقل آن‌ها برای جابجایی آب مورد نیاز است، کاربردهای دارویی و ساخت لوازم آرایشی استفاده شوند. این فیلم‌ها به ترتیب سیاه و سفید می‌باشند و رنگ شدن آن‌ها با مجوز FDA صورت گرفته است. از آن جایی که UHMW-PE به خودی خود در برابر نور UV مقاوم نیستند، شرکت DeWAL از پرکننده‌ای در UHMW-PE  استفاده نموده، آن را در برابر این اشعه مقاوم کرده و نام محصول را DW402UV گذاشته است.

 شرکت DeWAL هریک از این محصولات را با توجه به یک نیاز اعلام شده از طرف مشتریان تولید نموده است. در واقع این محصولات انواعی هستند که پیش از تولید آن‌ها مشتریان قادر نبودند تا از شرکت‌های دیگری این محصولات را تولید نمایند. طبق گفته‌ی این شرکت، تلاش‌هایی در جهت تولید محصولات دیگری مطابق با نیازهای روز جهانی وجود داشته و در تولید آن‌ها از آخرین فناوری‌های موجود استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا