اخبار

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو هم به دلیل کرونا لغو شد

بسپار/ایران پلیمر بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو هرچند برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو انجام شده بود، اما با توجه به شیوع کرونا در کشور و به منظور اطمینان از سلامت کامل مخاطبان، نمایشگاه سال جاری لغو شود.

 ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد: “علیرغم برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته که از ابتدای سال جاری برای برگزاری هرچه بهتر سیزدهمین دوره این نمایشگاه که با امید بهبود شرایط شیوع بیماری کرونا آغاز شد، متاسفانه این امر محقق نشد و با عدم کاهش شیوع این بیماری و شمار مبتلایان در بازه زمانی کنونی مواجه هستیم. این موضوع باعث ایجاد تردید در اطمینان کامل از سلامت مخاطبان و مشارکت کنندگان این نمایشگاه که سرمایه‌های اصلی این حوزه از فناوری است، شده است، لذا با عنایت به شرایط موجود و همکاری با بخش‌های مختلف کشور از جمله ستاد ملی کنترل بیماری کرونا که در راستای کنترل این بیماری تلاش می‌کنند، ستاد اجرایی این نمایشگاه تصمیم بر عدم برگزاری این دوره از نمایشگاه را گرفته است.

بدیهی است متعاقب عادی شدن شرایط در صورت امکان تاریخ برگزاری نمایشگاه بطور رسمی اعلام خواهد شد.

همچنین مشارکت کنندگان این نمایشگاه که اقدام به اخذ غرفه در نمایشگاه کرده‌اند، جهت بازپرداخت وجوه با دبیرخانه تماس بگیرند.”

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا