اخبار

سینا ابراهیمی، مدیر عامل شرکت سردآوران نواندیش: تهران پلاست نسبت به دوره های قبلی خود نیز ضعیف تر شده بود

بسپار/ ایران پلیمر شرکت ما از سال 79 در زمینه ی تجهیزات جانبی و برودتی صنایع پلیمر فعال است و تلاش کرده ایم که همواره به روز باشیم.
 در این نمایشگاه از چیلر جدید خود با ظرفیت 180 تن رو نمایی کردیم. این دستگاه دارای  سیستم اسکرو با کنترل  2019 PID است که به سنسور هایی با 0.01 دقت  مجهز شده. در سالی که گذشت توانستیم تیم تحقیقاتی و واحد تحقیقاتی شرکت را به صورت مستقل راه اندازی کنیم. همچنین خط مونتاژ خود را گسترش و پیشرفت هایی در زمینه ی اتوماسیون داشتیم که باعث بالا رفتن دقت  خطوط تولید شرکت شده است.
ابراهیمی در رابطه با نمایشگاه تهران پلاست گفت: در تمامی ادوار تهران پلاست حاضر بوده ایم  و احساس می کنم که در هر دوره عملکرد  نمایشگاه ضعیف تر شده. در این دوره هزینه ی سنگینی را متحمل و در تلاش کردیم تا حضورمان در نمایشگاه موثر باشد  اما متاسفانه خروجی این نمایشگاه به هیچ عنوان مطلوب نبود. تصور نمی کنم که  تهران پلاست بتواند هیچگاه جایگزین ایران پلاست شود چرا که این نمایشگاه برای دنیا ناشناخته است و وجهه ی بین المللی ندارد. نباید فراموش کنیم که محل نامناسب برگزاری این  نمایشگاه نیز تاثیر به سزایی  در کیفیت آن دارد. وجود نمایشگاه های پلاست متعدد با ارزش است ولی باید شرایط بهتر مدیریت شوند.
به عقیده ی من تهران پلاست جزو ضعیف ترین نمایشگاه هایی است که تا به امروز برگزار شده، نمایشگاه های ایران پلاست، اصفهان، مشهد و در نهایت کیش در اولویت ما قرار دارند و از این نمایشگاه ها بازخورد خوبی گرفته ایم. همچنین از منظر بین المللی می توانیم در نمایشگاه کشور هایی که خریدار محصولات ایرانی هستند مثل اقلیم کردستان عراق، افغانستان و تاجیکستان حضور داشته باشیم و بدون شک آورده ی خوبی برای صنعت ما خواهند داشت. متاسفانه از آن جایی که صنعت ما با صنعت روز دنیا همگام نبوده است حضور در نمایشگاه های کشوری مانند ترکیه مفید نیست.
در پیش گرفتن سیاست های انقباضی تنها کاری بود که در سال گذشته توان انجام آن را داشتیم متاسفانه صنعت در حال ضعیف شدن است و در شرایط خوبی قرار نداریم. تلاش می کنیم که در سال آینده تعدیل نیرو نداشته باشیم و در عرصه ی رقابت باقی بمانیم.

 

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این گفت و گو را در شماره 208 ماهنامه بسپار که درنیمه بهمن ماه منتشر شده است، بخوانید. 

 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق فیدیبو قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا