اخبار

شانزدهمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی برگزار شد/ منتخبین صنعت پلیمر چه کسانی بودند؟

بسپار/ ایران پلیمر روز گذشته شانزدهمین دوره جشنواره تولید ملی – افتخار ملیهمزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این دوره به مناسبت چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران از ۴۰ واحد برتر صنعتی، معدنی و خدمات فنی و مهندسی با اهدای لوح سپاس و نشان تولید ملی تقدیر به عمل آمد.

نسبت ظرفیت تولید یک ساله منتهی به سال ۱۳۹۶ و مقایسه آن با دوره پیش از آن، اشتغال ایجاد شده، میزان صادرات و رشد آن و همچنین ابتکارها و نوآوری‌ها از شاخص‌های انتخاب واحدهای برتر اعلام شده است.. ثبت در بانک‌های اطلاعاتی، داخلی سازی خطوط تولید، همکاری با دانشگاه‌ها، توجه به تحقیق و توسعه و تعداد شاغلان در این بخش، برخورداری از آزمایشگاه تخصصی و به روز، ارائه محصولات جدید، کاربرد اقتصادی تحقیقات، توسعه، تعمیر، بازسازی و به روزرسانی واحدها، کاهش مصرف انرژی، نظام مشارکتی، توجه به محیط زیست و ورزش، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تحقق استانداردهای داخلی، بین‌المللی و کیفیت، ارائه خدمات رفاهی به کارکنان، ثبت اختراعات و همچنین حضور در سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی نیز از دیگر شاخص‌های در نظر گرفته شده بود.

جشنواره تولید ملی- افتخار ملی همه ساله به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، با هدف تبیین و معرفی چالش‌ها و فرصت‌های “تولید ملی” برگزار می‌شود.

 

در میان اسامی برگزیدگان سه واحد از صنایع پلیمر نیز حضور داشتند: 
مجتمع صنایع لاستیک یزد
صنعت پلاست آبیار 
و لوله گستر خادمی 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا