اخبار

شرکت آکزونوبل ظرفیت پوشش های پودری خود را با تمرکز بر روی فرآیند تولید سبز افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت آکزونوبل 20 میلیون یورو برای افزایش ظرفیت پوشش های پودری در کارخانه ی خود واقع در Como ایتالیا سرمایه گذاری کرد. هدف این سرمایه گذاری تقویت جایگاه تجاری این شرکت و همچنین تمرکز بر فرایند تولید سبز است.
کارخانه ی Como پیش از این بزرگترین مرکز تولید کننده ی پوشش های پودری در اروپا بود. این کارخانه برای تولید پوشش های خودرویی پایه ریزی شده است. این محصول جدید بازگشت استراتژیک آکزونوبل به کارخانه ی Arnsberg در آلمان است که در سال های اخیر خط تولید جدیدی نیز به آن اضافه شده است. این افزایش ظرفیت برای تامین نیاز مشتریان این شرکت انجام شده است.
همچنین در چین و ویتنام نیز برای نصب دستگاه هایی سازگارتر با محیط زیست، سرمایه گذاری شده است. Daniela Vlad، مدیر فروش پوشش های پودری شرکت آکزونوبل بیان می کند، ما در حال پیاده سازی ساختاری هستیم که بتواند ظرفیت تولید ما را در Como و Arnsberg افزایش دهد. این موضوع به قدرت تجاری ما کمک می کند و برای ما شرایط تامین کالای بسیار خوبی را فراهم می کند. با وجود اینکه پوشش پودری در گذشته به مقدار کافی وجود داشت، ما هدف گذاری کردیم که تا جای امکان محصولات خود را در بازار تثبیت کنیم. همچنین ما تلاش می کنیم به هدف خود که کاهش مقدار مواد کربنی تولید است نیز برسیم. بر اساس اهداف شرکت تا سال 2030 باید میزان مواد الاینده ی تولیدی شرکت به میزان 50% کاهش پیدا کند و تا سال 2050 میزان مواد آلاینده ی کربنی به صفر برسد. بنابراین ما تلاش خود را برای استفاده از انرژی های جدید بیشتر کرده و بیشتر از فناوری تولید هوشمند استفاده می کنیم.
یکی دیگر از آخرین پیشرفت ها، تبدیل کارخانه ی Guangzhou در چین به تولید محصولات پایه آب است. این کارخانه مقدار استفاده ی مجدد از آب را به میزان 70% افزایش داده و میزان هدر رفت آب 50% کاهش داده است. این کار به شکرت در راستای دستیابی به هدف استفاده ی 100% مجدد از آب تا سال 2030 کمک می کند.
این تلاش ها همگی در راستای رویکرد آکزونوبل “انسان، محیط زیست، رنگ” است. حدود 33% از شرکت ها از الکتریسیته ی تجدیدپذیر استفاده می کنند. این موضوع نیز دلیلی بر پیشگام بودن این شرکت در صنعت رنگ و پوشش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا