اخبار

شرکت نفت کویت 8 میلیارد دلار در پروژه‌های پتروشیمی خارجی سرمایه گذاری می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  شرکت صنایع پتروشیمی یا PIC که یک شرکت فرعی شرکت نفت کویت محسوب می‌شود، بیش از 8 میلیارد دلار را برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی اختصاص داده است.

 طبق گزارش منتشر شده از شبکه‌ی خبری کویت، این سرمایه گذاری‌ها قرار است طی 5 سال آینده صورت پذیرد. این پروژه‌های سرمایه گذاری هم شامل ایجاد واحد صنعتی جدید شده و هم شامل گسترش واحدهای موجود عضو PIC می‌باشد. 
در واقع PIC در واحد تولیدی پارازایلن در بحرین سرمایه گذاری خواهد نمود. این واحد تولیدی به PIC و شرکت ملی نفت و گاز مربوط به دولت این کشور تعلق دارد. برنامه‌ی سرمایه گذاری PIC مربوط به ساخت واحد تولید پلی پروپیلن و پلی اتیلن با ظرفیت 550000 تن در سال در کشور کانادا می‌باشد. این سرمایه گذاری یک پروژه‌ی مشترک را با یک شرکت کانادایی محلی پدید خواهد آورد. 
همچنین PIC به ساخت یک واحد تولیدی پلی پروپیلن با ظرفیت 400000 تن در سال در کشور کره‌ی جنوبی فکر می‌کند. برنامه‌ی دیگری برای یک سرمایه گذاری در ایالت متحده وجود دارد که قرار است در آن اتیلن گلایکل با ظرفیت 750000 تن در سال تولید گردد. به همین منظور صحبت‌هایی با گروه مهندسی Jacob در اکتبر سال گذشته صورت گرفت. انتظار می‌رود این پروژه تا اکتبر سال 2019 به سرانجام برسد.
علاوه بر موارد مطرح شده، PIC به انجام پروژه‌های دیگری در سایر کشورها نیز فکر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا