اخبار

شرکت پکا شیمی در تریبون نانو و صنعت: صادرات هفتگی به کشورهای همسایه داریم

بسپار/ایران پلیمر  پکا شیمی یکی از شرکت‌کنندگانی بود که در روز چهارم تریبون نانو و صنعت به تشریح دستاوردهای خود پرداخت. دکتر حامد فخاری‌زاده بافقی، مدیر فروش شرکت پکا شیمی، ضمن تشریح فناوری نانورنگ‌های پودری الکترواستاتیک پایه اپوکسی اتصال ذوبی (FBE) مقاوم به خوردگی جهت افزایش طول عمر سازه‌ها، از صادرات هفتگی به کشورهای همسایه خبر داد.

روز چهارم تریبون نانو و صنعت به صنایع پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین اختصاص دارد که شرکت‌های نانویی فعال در این حوزه به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود می‌پردازند.

دکتر حامد فخاری‌زاده بافقی، مدیر فروش شرکت پکا شیمی در ابتدای برنامه توضیحاتی درباره استفاده از نانورنگ‌های پودری الکترواستاتیک پرداخت و مصادیق جالبی از کاربرد این فناوری در صنعت ساختمان عنوان کرد. وی در ادامه به موضوع صادرات این شرکت پرداخت و گفت: «به صورت هفتگی یک تا دو کانتینر به کشورهای همسایه صادرات داریم. قیمت پایین و کیفیت بالا از مزیت‌های اصلی ما است و با این مزیت‌ها به رقابت با رقبای اروپایی و آمریکایی می‌پردازیم. بارها گفته‌ایم که آماده انجام تست‌های مقایسه‌ای هستیم تا محصولات ما و رقبا توسط آزمایشگاه‌ها بررسی شود. مدعی هستیم که از نظر کیفیت از رقبا کمتر نیستیم. در حال حاضر روسیه، قطر و عمان از جمله مقاصد صادراتی ما هستند.»

 

پاگاه خبری فناوری نانو ایران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا