اخبار

شرکت BASF در کسب و کار کائولین 200 میلیون دلار سرمایه گزاری می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  در راستای پاسخ گویی هرچه بیشتر به تعهداتی که شرکت BASF به مشتریان خود دارد، نزدیک به 200 میلیون دلار برای 10 سال آینده ی خود در زمینه ی کسب و کار کائولین سرمایه گذاری کرده است. این سرمایه گذاری شامل راه حل های نوآورانه، تامین و خدمات دهی می باشد. از مهم ترین ویژگی های این سرمایه گذاری می توان به ایجاد زیرساخت و پروژه های بهبود فرآیندی اشاره کرد.
در صنعت لاستیک، کائولین به عنوان یک کمک فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به لاستیک سرعت پخت وابسته ای داده و استحکام آن را افزایش می دهد. با مصرف کائولین در لاستیک مقاومت شیمیایی آن بهبود یافته و در برابر پارگی و سایش مقاوم می شود.
در صنعت پلاستیک، استفاده از کائولین به بهبود استحکام ضربه و استحکام کششی کمک خواهد کرد. با استفاده از کائولین در پلاستیک ها مقاومت پارگی، مقاومت شیمیایی و الکتریکی بهبود قابل توجهی نشان می دهد. با استفاده از کائولین صافی و براقیت پلاستیک ها ارتقا می یابد. 
اتصالی که بین کائولین و بسپارها برقرار می شود موجب افزایش خواص مکانیکی خواهد شد. مصرف کائولین آبگریزی بسپارها را افزایش خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا