اخبار

شرکت Battenfeld-cincinnati در Plast 2018 نسل جدید اکسترودرهای خود را به نمایش گذاشت

بسپار/ ایران پلیمر شرکت Battenfeld-cincinnati تجهیزات جدید و سامانه‌های کنترلی خود با نام سری NG را برای مقابله با چالش‌های موجود در فرآیند اکستروژن (رانشگری) در نمایشگاه Plast 2018 معرفی کرد. این سری تولیدی شامل رانشگر تک ماردان solEX NG، رانشگر با ماردان دو قلو با نام conEX NG و رانشگر STARextruder بود.

سری رانشگرهای جدید تولید این شرکت به آخرین دستاوردهای نسل چهارم صنعت یا Industry 4.0 مجهز شده‌اند . این رانشگرها برای کاربردهای گوناگونی نظیر انواع تولیدات زیرساختی، ساخت و سازها، بسته‌بندی، تولیدات لوله، پروفایل و ورق هستند.

دستگاه solEX NG برای تولیدات لوله‌های PO مناسب شناخته می‌شود. این لوله‌ها می‌توانند قطرهای بسیار کوچکی داشته و یا قطرهای بزرگ تا 2/6 متر را دارا باشند. این رانشگر تک ماردان تا 20 درصد خروجی بیشتر را نسبت به نمونه‌های مشابه دارا بوده و تا 15 درصد از مصرف انرژی‌های تولید می‌کاهد.

رانشگر conEX NG طراحی انعطاف پذیری را دارا بوده که محدوده‌ی گسترده‌ای خروجی را برای رانشگری لوله‌های PVC، پروفیل‌ها و ورق‌ها باعث می‌شود. این رانشگر مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش داده و دارای طراحی مکانیکی با ساختاربندی‌های متفاوتی می‌باشد. این تنوع ساختاربندی امکان استفاده از آن در هم رانشگری و یا رانشگری‌های معمول را باعث می‌شود.

با تلفیق یک رانشگر تک ماردان برای نرم کردن و یک واحد موثر برای خارج کردن گاز، دستگاه STARextruders برای فرآیند PET بسیار مناسب شناخته شده است. با توجه به زمان خشک کردن کوتاه تر، ذخیره‌ی انرژی توسط این دستگاه قابل توجه خواهد بود.

دستگاه‌های تولیدی شرکت Battenfeld-cincinnati به سامانه‌های کنترلی BCtouch UX مجهز شده‌اند  که با دامنه کاربردهای Industry 4.0 کاملا هماهنگ است. این دستگاه دارای تنظیمات به زبان‌های مختلف بوده و مخصوص هر اپراتور سطوح قابل تنظیمی دارد. به عبارت دیگر، این دستگاه‌ها برای هر شخص مصرف کننده قابل شخصی سازی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا