اخبار

شرکت Clariant رنگ هایی ملایم برای دنیای پیچیده ی آینده معرفی می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Clariant روندهای موجود رنگ سالیانه را با توجه به رویکرد سال 2019 پیش بینی کرد. این سیزدهمین پیش بینی رنگ از جانب صنعت پلیمر و پوشش بوده که رنگ هایی ملایم را برای دنیای پیچیده ی پیش رو پیش بینی می کند.

 شرکت Clariant رنگ هایی ملایم را برای سال 2019 پیش بینی کرده چراکه معتقد است مشتریان او در جهانی پیچیده اندکی درنگ را ترجیح داده اند.

 در سال 2019  مصرف کنندگان با دنیای پیچیده ای مواجه خواهند شد که تمرکز طولانی مدت را حتی در مورد مسائل مهم بسیار دشوار می نماید. آن ها همچنین احساس خواهند کرد مسائلی که قابل پیش بینی و قابل اتکا بوده اند از بین رفته اند. تحت چنین شرایط گیج کننده ای شرکت Clariant پیش بینی کرده است که آگاهی ها  در مورد ایجاد خلاقیت های نوین در تمامی انسان ها افزایش خواهد یافت. طبق پیش بینی این شرکت در تمام جهان به خصوص آفریقا نوع جدیدی از آگاهی و فردیت به وجود خواهد آمد.

طبق گفته ی طراح رنگ شرکت Clariant  و مسئول تیم ColorForward :”در سال 2014 زمانی که مaغول پیش بینی شرایط رنگی برای سال های آتی بودیم با مشاهده ی انسان ها دریافتیم که شرایط آن ها به گونه ای پیش می رود که سعی می کنند آینده نگری بیشتری داشته باشند. آن ها این آینده نگری را همراه با کمی ترس در مورد آینده ای که برای جهانشان پیش خواهد آمد، به همراه داشتند. این نگرانی انعکاس خود را در استقاده از رنگ های ملایم تر، تیره تر و حتی کمی مبهم نشان میداد. اگرچه پیش بینی ها در مورد سال 2019 استفاده از همین رنگ های ملایم با کمی خاکستری را نشان می دهد. ما پیش بینی می کنیم این مشکل بشر کم کم حل شده و به زودی راهی برای حل مشکلات دنیا و شاد زیستن خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا