اخبار

شرکت Covestro پلاستیک های نوآور برای آینده را معرفی می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  شرکت Covestro طیف جدیدی از محصولات نوآور و راه حل های پلاستیکی پایدار را در صنایع مختلف در نمایشگاه های پیش رو ارائه خواهد کرد. این محصولات و فناوری ها پاسخ هایی به روندهای در حال رشد نظیر تحرک، پیشرفت های دیجیتالی شدن، چاپ سه بعدی و استفاده ی موثر از انرژی های روشنایی خواهد بود.

یکی از مهم ترین موضوعات این شرکت چندسازه های سبک وزن با استفاده از الیاف برای کاربردهای ذخیره سازی منابع و انرژی می باشد.

یکی دیگر از مهم ترین محصولات کلیدی، باطری های دارای ویژگی تاخیراندازی شعله با استفاده از پلی کربنات های شفاف یا عبوردهنده ی نور مخصوص فناوری های روشنایی LED برای استفاده ی بهره ور از انرژی می باشند.

موادی که در باطری های لیتیومی مورد استفاده قرار می گیرند باید تا مقادیر قابل توجهی پایداری ابعادی داشته باشند و به خوبی و به صورت تنگاتنگ داخل سلول های باطری قرار گیرند. بسته به جنبه های مختلف طراحی این مواد باید در عین حال تاخیرانداز شعله هم باشند. پلی کربنات های شرکت Covestro برای این منظور مناسب شناخته می شوند.

به طور کلی نیاز جهانی برای استفاده از مواد سبک وزن رو به افزایش است. شرکت Covestro این نیاز را با تولید چندسازه ها با تقویت با استفاده از الیاف پیوسته (CFRTP) رفع می نماید.

یکی از محصولات شرکت Covestro جاذب های ضربه های پیچیده می باشند. در تولید این محصولات از ۳ نوع خاص از فناوری های چاپ سه بعدی استفاده شده است. این محصولات با استفاده از رشته (Filament)، پودر و رزین مایع تولید می شوند. پلی کربنات، پلی یورتان های گرمانرم و رزین های پلی اورتان محصولاتی هستند که در این فرآیند مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان یکی از مهم ترین محصولات شرکت Covestro می توان به پلی کربنات های عبوردهنده ی نور و یا هدایت کننده ی نور اشاره کرد. این محصولات می توانند در کاربردهایی نظیر هدایت گری حرارتی برای خنک سازی LED مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این، پیشرفت های تولیدات فیلمی این شرکت محصولات آن را برای استفاده در طراحی های داخل خودرویی مناسب نموده است.  

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا