اخبار

همکاری شرکت DEFLECTO و STERITOUCH برای تولید وسایل دفتر کار ضد میکروبی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر با شیوع همه گیری بیماری COVID-19، شرکت Deflecto به این فکر افتاد که چگونه می توان اشیایی که به طور روزانه با آن ها سر و کار داریم را از خطر میکروب ها حفظ کرد. برای انجام این کار شرکت SteriTouch با Deflecto برای تولید محصولات رومیزی ضد میکروب شروع به همکاری کردند. این وسایل، سطل زباله، جای کاغذ، فایل های دفتری و جای خودکار را شامل می شدند.

افزودنی های ضد میکروبی که توسط SteriTouch تولید م شود در مواد اولیه ی تولید این محصولات به کار رفته است و شبانه روز در مقابل باکتری های مختلفی مانند مارس و E.Coil مقاومت می کند. این وسایل رومیزی دفتری برای متخصصان، دانش آموزان و معلمان بسیار کاربردی است. تولید این وسایل ضد میکروب حاصل همکاری دو شرکت متخصص است که می تواند راهکاری برای کاهش شیوع این بیماری واگیردار باشد.
اندی پیج ، مدیر فروش Deflecto در اروپا بیان می کند: “کار کردن با SteriTouch به ما اجازه داد تا محصولات رومیزی که مدت ها بود تولید می کردیم را به نحو مطلوبی تغییر دهیم و به آن ها ویژگی ضد میکروب بودن را اضافه کنیم. کار با SteriTouch یک همکاری قوی است که در حال توسعه در سطح جهانی است. ما می بینیم که افزودنی های این شرکت در کارخانه های ما در چین و آمریکا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا