اخبار

شرکت Dow پوشش بدون حلالی با روش پخت دوگانه (UV و رطوبت) معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Dow محصول جدید خود را با نام DOWSIL™️ CC-8030 معرفی کرد. روش پخت این پوشش دوگانه است و با استفاده از UV و رطوبت به طور همزمان فرایند پخت انجام می شود. این پوشش اولین محصول سیلیکونی بدون حلال است که برای پوشش برد الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و برای اولین بار در تجهیزاتی که در نمایشگاه IPC APEX EXPO 2020 ارائه می شوند به کار رفته است.
در این فناوری از سیلیکون استفاده شده است که امنیت مناسبی برای بردهای الکترونیکی به همراه دارد و به دلیل عدم وجود مواد فرار با محیط زیست سازگار است. همچنین قیمت تمام شده کمتری نسبت به سیستم های پوششی مشابه دارد. یکی از دلایل پایین تر بودن قیمت این سیستم پوششی، استفاده از تابش UV به جای مصرف انرژی زیاد برای تولید حرارت لازم برای پخت است. مواد سیلیکونی دیگر نیز می توانند در فرمولاسیون پوشش های تابش پز مورد استفاده قرار بگیرند ولی هیچ یک از آن ها برای پوشش بردهای الکترونیکی مناسب نبوده و گرانروی مناسب را برای اسپری شدن ندارند. قابلیت پخت نواحی تاریک از سطح با استفاده از رطوبت، یکی دیگر از ویژگی های بارز این نوع از پوشش ها است. محصول DOWSIL™️ همچنین مقاومت خوبی در برابر تنش های حرارتی و یا مکانیکی از خود نشان می دهد.
زمان زیادی است که شرکت Dow از جمله تولید کنندگان و توسعه دهندگان بزرگ فناوری پوشش های مناسب برای بردهای الکترونیکی است و نیازهای مصرف کنندگان این حوزه را به خوبی برآورده می کند. محصول DOWSIL™️ CC-8030 مثالی از این تولیدات است. در این شرکت به نیازهای مصرف کنندگان به خوبی توجه می¬شود و بسیار از محصولات مورد نیاز تولید کنندگان قطعات الکترونیکی برای اولین بار در این شرکت تولید می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا