اخبار

شرکت Dow پیشرفت های خود در حوزه بسته بندی و پلاستیک های خاص را در ChinaPlas 2018 به نمایش گذاشت

بسپار/ایران پلیمر شرکت Dow با حضور خود در نمایشگاه CHINAPLAS2018 محصولات نوآورانه و راه حل های مناسبی برای تولیدات چسب، بسته بندی، حمل و نقل و زیرساخت های شهری را معرفی و ارایه کرد.

یکی از اهداف بازاریابی این شرکت، طبقه ی متوسط چین است. جمعیت این گروه از جامعه در حال رشد می باشند. هدف اصلی شرکت Dow پاسخ گویی به نیاز این افراد در زنجیره ی ارزشی و بهبود عملکرد و کاهش استفاده از منابع است.

از جمله محصولاتی که توسط این شرکت در نمایشگاه معرفی شد می توان به فیلم های پلی اتیلنی در دو سو جهت یافته (TF-BOPE) اشاره کرد. این فیلم انقلابی را در جهت جایگزینی با فیلم های سنتی پلی اتیلن ایجاد نموده است. مزیت این محصولات جدید نسبت به فیلم های سنتی آسانی بازیافت بوده چراکه فیلم های سنتی به دلیل چند لایه بودن دارای پیچیدگی بازیافت بودند. این فیلم نه تنها استحکام ضربه ای بیش از 2 برابر فیلم های سنتی را داراست بلکه 3 برابر بیشتر در برابر سوراخ شدن مقاومت می نماید.

محصول دیگری که توسط این شرکت معرفی شد رزین های LDPE با نام تجاری AGILITY™ EC بود. این فیلم ها مخصوص پوشش دهی سریع طراحی شده اند. این فیلم ها عملکرد چسبندگی و درزگیری بسیار خوبی را ایجاد کرده و قادرند دارای ساختار تک یا همرانشگری باشند. این فیلم ها می توانند در کاربردهای بسته بندی مواد غذایی، خانه و تجهیزات شخصی مورد استفاده قرار گیرند.

از جمله سایر محصولات نوین ارائه شده توسط این شرکت می توان به فوم های EPE و رزین های بسته بندی INNATE™ Precision اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا