اخبار

شرکت Evonik ظرفیت سیلیکای رسوبی را برای صنعت تایر افزایش می دهد

 

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر سیلیکای رسوبی یکی از اجزای اصلی در  تولید تایرها محسوب شده که قادر است مقاومت غلطشی را به مقدار چشمگیری کاهش دهد. این محصول یکی از 4 محصول اصلی با رویکرد رشد برای شرکت Evonik محسوب می شود. با افزایش ظرفیت شرکت Evonik در تولید این محصول در Adapazari کشور ترکیه تا 40000 تن سیلیکای رسوبی از سال 2020 قابل عرضه خواهد بود. 
برای ایجاد این واحدهای تولید شرکت های Evonik و EGE KIMYA طی پروژه ای مشترک فعالیت هایی را آغاز نموده اند. برنامه ریزی این تولید به نحوی می باشد که تا سال 2020 تولید انبوه آغاز گردد. علاوه بر این، تولید سیلیکای مخصوص صنعت لاستیک با نام ULTRASIL® نیاز به سیلیکای رسوبی را مرتفع خواهد کرد. 
به عنوان یکی از مهم ترین تولیدکنندگان پیشروی جهانی در صنعت تایر و تولیدکننده ی ULTRASIL®، با این گسترش ظرفیت به نیاز گسترده ی بازار پاسخ خواهد گفت و همکاری های داد و ستدی خود را با تولیدکنندگان تایر حفظ خواهد کرد. 
ایجاد این واحد تولیدی در Adapazari درصد بالایی از نیاز به سیلیکای با پراکنش خوب (Highly dispersible یا HD) را برای ساخت تایر سبز خصوصا در اروپای جنوب شرقی و خاورمیانه مرتفع می سازد. با توجه به کاهش قابل توجه مصرف سوخت در اثر استفاده از سیلیکا در تایر سبز در مقایسه با انواع سنتی این مواد توجه قابل توجهی را به سمت خود جلب نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا