اخباراخبار ویژه

Evonik یک کنترل کننده ی رئولوژی برای فرمولاسیون پوشش های پایه آبی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Evonik جدیدترین محصول خود را به نام VP Disp. WF 7620 به عنوان دیسپرسیون کنترل کننده ی رئولوژی به بازار عرضه کرده است. این محصول به طور ویژه برای سیستم های پایه آب تهیه شده است و خواص ضد ته نشینی و ضد شرِّ کردن بسیار خوبی را برای فرمولاسیون ایجاد می کند.
این دیسپرسیون جدید سازگاری زیادی با سیستم های مختلف از خود نشان می دهد. با استفاده از این محصول، میزان نیاز به ضد کف در فرمولاسیون به حداقل ممکن می رسد. به علاوه VP Disp. WF 7620 به دلیل سازگار بودن با بیشتر مواد اولیه ای که در فرمولاسیون پوشش به کار می رود، برای سیستم های مختلف مانند فرمولاسوین های پیگمنتی و یا شفاف پوشه ها مناسب است.
هنگام استفاده از VP Disp. WF 7620، مصرف کننده دیگر نیازی به استفاده از دستگاه پرمیل و یا دستگاه های دیگر برای اختلاط ندارد. برای اضافه کردن این افزودنی به فرمولاسیون فقط کافیست دیسپرسیون به فرمولاسیون اضافه شده و با هم مخلوط شوند. به محض اختلاط، این دیسپرسیون تاثیر خود را بر روی رئولوژی فرمولاسیون نشان خواهد داد بدون اینکه اثری از جدایی فازی از خود نشان دهد. یکی دیگر از مزایای استفاده از این دیسپرسیون ها نبود مشکل هدررفت ماده به شکل غباری است که در افزودنی های پودری مانند AEROSIL®️ وجود دارد.
محصول VP Disp. WF 7620 در خط تولید دیسپرسیون های آب پایه و بر پایه ی مواد آب گریز AEROSIL®️ fumed silica تهیه شده است. این دیسپرسیون شامل 20% ازAEROSIL®️ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا