اخبار

شرکت Husky بازار روسیه را از قطعات پزشکی بی نیاز می کند

 گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، یک شرکت تامین کننده ی فناوری های صنعتی در جامعه ی فرآیندهای پلاستیکی به نام Husky اخیرا از یک توافق استراتژیک با شرکتی روسی فعال در زمینه های دارویی  به نام Pascal Medical خبر داده است. این شرکت روسی 12 سامانه را از شرکت Husky خریداری و راه اندازی کرده است. شرکت Pascal Medical شرکت Husky را برای دریافت این خدمات انتخاب کرده تا در جهت تولید نوآوری و فناوری های پیشرفته برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی سترون و یکبارمصرف فعالیت کند.
شرکت Pascal Medical در نظر دارد تا به تولیدکننده ای پیشرو در بازار کشور روسیه تبدیل شود. به همین دلیل خود را در همکاری بسیار تنگاتنگی با شرکت Husky قرار داده است. این همکاری تنگاتنگ قرار است به ساخت یک واحد بسیار مجهز در Dubna روسیه منجر شود.
یکی از هدف های اصلی این همکاری جایگزین کردن واردات محصولات پزشکی به کشور روسیه از سایر کشورها است. در واقع شرکت Pascal Medical در نظر دارد تولیدات محصولات پزشکی را داخلی سازی نماید. یکی از مهم ترین نکات در نیل به این هدف بهبود کیفیت تولیدات داخلی نسبت به وارداتی ها می باشد.
در حال حاضر تمرکز اصلی بر سرنگ های تولیدی قرار دارد. پس از اطمینان در تولید با کیفیت سرنگ، تمرکز تولید بر محصولات دیگری نظیر سرنگ های از پیش پر شده، سامانه های تزریق، سامانه های خلا جمع آوری خون و اپیدورال قرار خواهد گرفت.
شرکت Husky در تمامی جنبه های این پروژه قرار داشته و در ساخت واحد تولیدی 10000 متر مربعی نیز همکاری نموده است. این شرکت در ساخت اتاق های تمیز، بهبود طراحی های سرنگی و جمع آوری قطعات ماشینی نیز همکاری نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا