اخبار

شرکت Husky بسته‌بندی‌های پلاستیکی متناسب با نیازمندی‌های بازار ارایه می‌کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Husky ارائه دهنده سامانه‌های قالب‌گیری تزریقی، محصولات گسترده خود را در حوزه راهکارهای بسته‌بندی پایدار برای بازارهای گوناگون از طریق توسعه فرایندهای دیجیتالی کامل، منعطف و قابل  ارتقا در نمایشگاه K2019 ارائه می‌کند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی این شرکت، آقای John Galt می‌گوید: «روندهای مشتری به واسطه افزایش شهرنشینی و دغدغه‌های سلامت بسیار پویا هستند. این روندها بر تجربه‌های دیجیتال و انتخاب‌های توسعه پایدار تمرکز دارند.»

شرکت Husky سبد محصولی جدیدی را ارائه کرده است که به تولیدکنندگان پلاستیک کمک می‌کند طراحی‌های متنوعی را برای بسته‌بندی‌هایی با اندازه، شکل و رنگ‌های مختلف خلق کنند. این سبد محصولی جدید شامل موارد زیر است:

  • سبد محصولی PET های منعطف HyPET5؛
  • حفره‌زایی کم‌تر با سامانه و قالب  NexPET™ برای نخستین بار؛
  • سامانه‌های کارآمد HyPET®HPP5e برای حذف محدودیت‌های طراحی، سامانه‌های ذخیره انرژی، کیفیت عالی پریفرم و سهولت کاربری.

تنوع گسترده راهکارهای قالب‌گیری تزریقی امکان تولید بسته‌بندی‌های مبتنی بر رزین‌های یک بار مصرف‌شده (بازیافتی) را فراهم می‌کند. به این منظور این دستگاه‌ها مجهز به سامانه‌هایی هستند که قابلیت کار با خوراک بازیافت شده و همچنین رزین‌های مصرف شده را  در فناوری چندلایه داشته باشند.

این شرکت در حال توسعه سامانه‌های بیشتری است که مصرف انرژی کارآمدی دارند و سبک‌تر هستند تا به این ترتیب پاسخگوی الزامات قانونی بازیافت و بسته‌بندی باشد.

شرکت Husky مدل عملیاتی نسل آینده خود را توسعه داده است که یک سامانه تولید دیجیتال انتهابه‌انتهاست و قابلیت‌های ارتقا یافته‌ای را برای ارائه راهکارهایی با سرعت و انعطاف‌پذیری برای فروشگاه‌های آنلاین و صنایع تجارت الکترونیک توسعه داده است. این مدل عملیاتی سرعت عرضه محصول به بازار را شتاب می‌بخشد و هزینه‌های انبار را متوازن می‌کند.

بسته‌بندی در صنایع بهداشت و سلامت نیازمند محافظت بهتر برای مواد حساس است. فناوری چندلایه پیشرفته شرکت Husky موانعی را برای نور، اکسیژن و دی‌اکسیدکربن ارائه کرده است و همچنین بطری‌هایی را با طراحی‌های جذاب و بهبود عملکردی ارائه کرده است که زیبایی این بسته‌بندی‌ها را در قفسه فروشگاه‌ها افزایش داده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا