اخبار

شرکت KRAIBURG کاربردهای عملکردی و طراحی محصولات TPE خود را در ChinaPlas 2018 به نمایش گذاشت

بسپار/ ایران پلیمر شرکت KRAIBURG TPE آخرین نوآوری های خود در تولیدات TPE را که دارای طراحی و عملکردهای نوآورانه می باشد و با هدف بازار خودروسازی، بسته بندی و محصولات الکتریکی تولید شده است در CHINAPLAS 2018 معرفی کرد.

یکی از این محصولات سری THERMOLAST® K- EPDM Adhesion بوده که برای طراحی های خارجی خودرو مناسب می باشد. این سری جدید محصولات دارای مقاومت آب و هوایی و UV بوده، چسبندگی بهینه ای به EPDM داشته، ضریب اصطکاک اندکی را دارا بوده، تا دمای 90 درجه ی سلسیوس مقاومت حرارتی داشته، زمان خنک سازی اندکی داشته و به راحتی قابل جاری شدن و فرآیند شدن می باشد.

سری دیگر محصولات معرفی شده توسط شرکت KRAIBURG TPE، New THERMOLAST® K و VS/AD/HM نام داشته و برای کاربردهای بسته بندی و تولیدات الکترونیکی مناسب می باشد. این گونه های تولیدی دارای سطوح صاف و صیقلی، ضد سایش و ضد خراشیدگی می باشد، در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و خواص فرآیندی بسیار خوبی را داراست.

یکی از مهم ترین دستاوردهای این شرکت دریافت استاندارد GuoBiao (GB) کشور چین بوده که به عنوان یکی از افتخارات از آن یاد می شود. از مهم ترین خدمات شرکت KRAIBURG می توان موارد زیر را برشمرد:

–    بهترین خدمات دهی به مشتریان

–    پشتیبانی تخصصی

–     شبکه ی بین المللی

–     بهترین و بالاترین استانداردهای محصولی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا