اخبار

شرکت LANXESS شتاب‌دهنده ولکانش برای تایر و لاستیک معرفی کرد

بسپار/ایران پلیمر شرکت LANXESS یک عامل شتاب‌دهنده با کاربرد جهانی را برای ولکانش تایر و سایر محصولات فنی لاستیکی توسعه داده است. VP Vulkacit TZ که یک سولفونامید مبتنی بر آمین‌های آروماتیک است برای انواع مختلفی از لاستیک مناسب است.
دکتر Jens-Hendrik Fischer که مسئول بخش جهانی مواد ضداکسید شتاب‌دهنده‌های واکنش در واحد کسب‌وکار AII است، می‌گوید: «ما در حال حاضر از مشتریان خود در صنایع دعوت می‌کنیم که این محصول را آزمایش کنند. شرکت LANXESS برای نخستین بار از این محصول در نمایشگاه K2019 رونمایی کرده است. این محصول آزمایشی زمان برشتگی بسیار بلندی دارد و لازم نیست پیش از فرایند ولکانش اضافه شود و در نتیجه به بخش‌های مختلف دستگاه‌های تولید نمی‌چسبد».
Melanie Wiedemeier مدیر خدمات فنی واحد کسب‌وکار AII می‌گوید: «این خاصیت ویژه از محصول آزمایشی ما، فرایند تولید بسیار روان و پیوندهای عرضی یک‌دستی را عرضه می‌کند. این به آن معناست که ساختار می‌تواند به صورت متقارن پخت شود.»
زمان پخت در همه آمیزه‌هایی که با استفاده از عامل‌های شتاب‌دهنده سولفنامیدی ولکانیزه شدند، نسبت به زمان برشتگی عموماً کوتاه‌تر است و به این ترتیب این گروه از شتاب‌دهنده‌ها نه تنها برای گرمایش فشاری بلکه برای فرایندهای قالب‌گیری تزریقی و انتقالی نیز مناسب هستند؛ فرایندهایی که برای تولید شکل‌های هندسی پیچیده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا