اخبار

شرکت LyondellBasell یک واحد تولیدی جدید پلی اتیلن راه اندازی می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت پتروشیمیایی LyondellBasell قرار است واحد تولیدی جدیدی را در واحد La Porte واقع در تگزاس بنا کند. این واحد تولیدی قرار است در راستای تولید پلی اتیلن فعالیت کند. 


به گفته‌ی یک مقام مسئول LyondellBasell این واحد تولیدی در نوع خود اولین واحد تجاری محسوب شده  که با استفاده از سامانه‌هایی خاص منجر به تولید پلاستیک‌هایی بسیار مقرون به صرفه، سبک، بسیار قوی، ماندگار و تجدیدپذیر می‌شود. این سامانه‌ی به خصوص فناوری پلی اتیلن Hyperzone نام دارد. 
فناوری Hyperzone این امکان را ایجاد می‌کند که محدوده‌ی گسترده‌ای از محصولات پلی اتیلنی تولید شود. این درحالی است که فناوری‌های پیشین به واحدهای چندگانه‌ای برای چنین تولیداتی نیاز داشتند. در نهایت هم شرکت LyondellBasell تصمیم گرفت تا این فناوری را تحت لیسانس خود ایجاد نماید.
آقای Bob Patel مدیر عامل شرکت LyondellBasell می‌گوید:”واحد تولیدی جدید پلی اتیلن با نام Hyperzone پلاستیک‌های بهتری را خواهد ساخت که راه حل‌های پیشرفته‌ای در مقابل چالش‌های به روز داراست. از جمله این چالش‌ها می‌توان به محافظت از خلوص آب از طریق ایجاد لوله‌هایی بهتر و حفظ تازگی غذاها اشاره کرد. تازگی غذا نیز از طریق ظروف نگهداری غذایی چقرمه و مقاوم در برابر رشد ترک ایجاد می‌شود.”
انتظار می‌رود این واحد تولیدی جدید تا سال 2019 آغاز به کار نموده و ظرفیت تولیدی معادل با 1/1 میلیارد پوند از پلی اتیلن پرچگال را دارا باشد. به محض تکمیل، واحد تولیدی La Porte قادر خواهد بود سالیانه بیش از 2 میلیون پوند پلی اتیلن را به طور کلی تولید نماید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا