اخبار

شرکت Neste ظرفیت تولید محصولات تجدید پذیر خود را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Neste Corporation اعلام کرد که تصمیم گرفته است که برای افزایش ظرفیت تولید محصولات تجدید پذیر خود در سنگاپور سرمایه گذاری کند. این تصمیم گیری بر اساس تقاضای در حال رشد بازار جهانی برای محصولات تجدید پذیر انجام شده است. این بازار ها عبارتند از حمل و نقل ، صنایع هوایی ، پلیمر ها و مواد شیمیایی.

ارزش این سرمایه گذاری حدود 1.4 میلیارد یورو می باشد. این سرمایه گذاری ظرفیت تولید سالانه محصولات تجدید پذیر در سنگاپور را تا 1.3 میلیون تن افزایش خواهد داد و ظرفیت تولید سالانه محصولات تجدید پذیر در سال 2022 به 4.5 میلیون تن خواهد رسید. هدف شرکت افتتاح این واحد تولیدی جدید در نیمه اول سال 2022 است.

به گفته Peter Vanacker رییس شرکت Neste ، هدف این شرکت کمک به صنایع حمل و نقل ، هوایی ، پلیمر و شیمیایی جهت استفاده از محصولات تجدید پذیر می باشد. در حال حاضر این شرکت بزرگترین تولید کننده محصولات تجدید پذیر از مواد ضایعاتی است. Neste با استفاده از فناوری انحصاری NEXBTL از ضایعات بی کیفیت و ارزان ، محصولات تجدید پذیر با ارزش تولید می کند. Neste در حال حاضر دارای واحد های تولیدی در سنگاپور ، Rotterdam هلند و Porvoo فنلاند می باشد. کارخانه جدید بهترین و پیشرفته ترین کارخانه Neste خواهد بود. در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه محصولات تجدید پذیر شرکت Neste حدود 2.7 میلیون تن می باشد که حدود یک میلیون تن در سنگاپور ، یک میلیون تن در Rotterdam و مابقی در Porvoo تولید می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا