اخبار

شرکت SABIC ورق هایی با تحمل بار سنگین مخصوص کاربردهای ساخت و ساز تولید کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت SABIC به فناوری تولید صفحات با تحمل بار سنگین (Heavy duty panel) با نام STADECK مخصوص صنعت ساخت و ساز دست یافت. این صفحات که از رزین های گرمانرم به همراه الیاف شیشه تولید شده اند، بسیار سبک وزن بوده و کاربردهای بی شماری را در ساخت و ساز و جایی که کاهش وزن نیاز است دارا هستند. اما تنها فرمول بندی این صفحات نیست که این محصول را منحصر به فرد نموده است. طراحی این صفحات به نحوی صورت گرفته است که این محصول را به مقدار قابل توجهی قوی نموده است.
صفحات STADECK در برابر شرایط آب و هوایی و مواد شیمیایی مقاوم بوده، دارای خواص ضد لغزشی بوده و رفتار مناسبی را در برابر آتش داراست. 
در مقایسه با صفحات چوبی که معمولا در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، STADECK دارای وزن کمتر تا ۶۰ درصد و بازیافت پذیری بیشتر می باشد. صفحات STADECK در مقایسه با انواع چوبی طول عمر بیشتری را دارا هستند.
صفحات STADECK  می توانند با رنگ های مختلفی تحت رنگ آمیزی و طراحی ها به شکل های چوبی، سنگی، شیشه ای و چمن قرار گیرند. ابعاد این صفحات بسته به نیاز قابل تنظیم شدن می باشد. 
صفحات STADECK قابلیت استفاده ی سریع در رویدادهای خاص نظیر انواع مراسم در فضای باز و یا جشنواره ها را دارا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا