اخبار

شرکت SABIC گرمانرم های مقاوم در برابر خستگی را برای مدیریت آب عرضه می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت SABIC ارائه محصول جدیدی با نام NORYL™WM330G را اعلام کرده است: آخرین محصول سبدمحصولی رزین‌های گرمانرم که در کاربردهای مدیریت آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول جدید نخستین محصول از خانواده موادی است که از فناوری مقاومت ضربه برای بهبود عملکرد نوسان تحت فشار در مقایسه با مواد قدیمی استفاده می‌کند. پلی‌فنیلن تقویت شده با شیشه همچنین خواص بسیار عالی را در کنار مقرون‌به‌صرفگی و انطباق با الزامات جهانی آب آشامیدنی ارائه می‌دهد.

مشتریان رزین NORYL WM330G از منافعی مانند فشار بالاتر پیش از ترکیدن، بهبود نوسان فشار و عملکرد بهتر پارگی بر اثر کرنش بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند آزمون‌های سخت‌گیرانه‌تری را با موفقیت بگذرانند و در عین حال فرصت‌های جدیدی را نیز در پیدایش کاربردهایی چون آب‌سنجی فراصوت و گرمادهی لحظه‌ای به آب ایجاد کنند.

این رزین جدید همچنین امکانات قالب‌گیری تزریقی بسیار خوبی با کمترین آثار بر خواص مکانیکی فراهم می‌کند که به مشتریان فضای بیشتری برای فرآوری می‌دهد. افزون بر آن، این رزین می‌تواند به واسطه چگالی ویژه پایین‌تر، در مقایسه با سایر مواد تقویت‌شده با شیشه، به کنترل قیمت کمک کند.

رزین NORYL WM330G در کاربردهای متنوعی در مدیریت آب گزینه بسیار مناسبی است، به ویژه در مواردی مانند لوله‌کشی و پمپ‌های آب در خانه‌های مسکونی که در معرض نوسان فشار آب قرار دارند. بر اساس پروتکل آزمایش چکش آب شرکت SABIC، این رزین تا 2 برابر بهبود در عملکرد نوسان تحت فشار آب را در مقایسه با مواد قدیمی ارائه کرده است. بهبودهایی که مشتریان می‌توانند بسته به طراحی قطعه و ابزار خود، پروتکل‌های آزمون و پردازش مواد به آن دست یابند.

رزین NORYL می‌تواند مقاومت سوختگی را افزایش دهد؛ به ویژه در طراحی‌های پیچیده که از بهینه کردن عملیات سرمایش در فرایند جلوگیری می‌کنند. این نقاط داغ می‌توانند منجر به ایجاد نقص در محصول نهایی شود، با این حال مواد ارائه شده توسط شرکت SABIC به حل این چالش کمک می‌کند و طراحان آزادی بیشتری برای خلق محصولات با اشکال هندسی پیچیده‌تر خواهند داشت.

آقای William Wan، مدیر جهانی SABIC در سبد محصولی NORYL می‌گوید: «همان‌طور که قوانین جهانی در حوزه آب سخت‌گیرانه‌تر می‌شود و الزامات کاربردی بیشتر می‌شود، شرکت SABIC به صنعت آب کمک می‌کند تا از تغییرات بازار پیشی بگیرد، به ویژه با توجه به چالش‌هایی که در خصوص انطباق‌پذیری، عملکرد و توسعه پایدار وجود دارد».

رزین جدید این شرکت که به صورت جهانی عرضه شده است، در کارخانه‌ای واقع در هلند تولید می‌شود. این سبد محصولی راهکارهای متنوعی را برای کاربردهای ویژه در صنعت مدیریت آب ارائه کرده است. این مواد با بهترین خواص ثبات هیدرولیکی و مقاومت بالا در برابر گرما، برای محیط‌های گرم و سرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. رزین NORYL با کمترین میزان چگالی ویژه در گرمانرم‌های هم‌رده خود، فرصت‌های زیادی را برای طراحی‌های سبک‌تر و قطعاتی مقرون‌به‌صرفه‌تر فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا