اخبار

شرکت Sepro فروش مستقیم و خدمات‌دهی به شرکت‌های قالب‌گیری تزریقی را آغاز کرد

 

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Sepro مجددا در حال گسترش و افزایش محصولات خود می‌باشد. مرکز این شرکت پیشرو و سازنده‌ی ربات‌ها و ماشین آلات خاص در فرانسه و La Roche sur Yon واقع است. این شرکت در حال حاضر در حال فروش مستقیم و خدمات دهی به صنعت قالب گیری تزریقی کشور سوییس می‌باشد. به همین دلیل شرکت Sepro یک دفتر در شرق زوریخ دایر کرده است که در آن Thomas Scherz به عنوان مدیر فروش منطقه انتخاب شده است. با وجود به رسمیت شناختن کشور سه زبانه‌ی سوییس، شخصی 25 ساله به نام Olivier Violy برای منطقه‌ی غربی فرانسه زبان به عنوان مسئول فروش انتخاب شده است تا مشکلات زبانی و انتقال اطلاعات تا حدودی توسط این شخص مرتفع گردد. این شخص همچنین وظیفه‌ی فروش در جنوب شرقی فرانسه را نیز بر عهده دارد. 

مشتریانی که در جنوب شرقی سوییس زندگی می‌کنند و ایتالیایی زبان هستند، از طریق توزیع کننده‌ی ایتالیایی شرکت Sepro یعنی Sverital SpA خریدهای خود را انجام می‌دهند. 

این سومین شرکت فرعی Sepro بوده که در طول سال گذشته در کشورهای مختلف ایجاد شده است. شرکت قبلی در کانادا و در ژانویه‌ی سال 2016 بازگشایی شد. قبل از آن نیز در اتریش و در ماه مارچ این اتفاق افتاده بود. این گسترش جهانی همچنان ادامه خواهد داشت و این سیاست گسترش بین المللی تا کنون به Sepro کمک کرده تا خطوط تولید خود را گسترش دهد و مراودات مالی خود را از سال 2009 تا 4 برابر افزایش دهد. این شرکت اعلام کرده است که فروشی 103 میلیون یورویی را در سال 2016 دارا بوده که افزایشی 11 درصدی را نسبت به سال 2015 نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا