اخبار

شرکت SONGWON و تجارت پوشش های آب پایه ضد آتش و بدون هالوژن

بسپار/ ایران پلیمر شرکت SONGWON فناوری منحصر به فرد خود را معرفی کرد. در این فناوری هالوژن وجود ندارد و محصول جدیدی به مجموعه ی محصولات تاخیرانداز آتش افزوده شد. این محصول به نام SONGFLAME®️ WB 201 آخرین نسخه از محصولات آب پایه ی این شرکت است. این محصول برای افزایش تقاضا برای افزودنی های زیست سازگار تولید شده و همچنین نسبت به محصولات پیشین بازدهی بیشتری از خود نشان می دهد. این محصول در آب امتزاج پذیر بوده و میزان مواد فرار بسیار ناچیزی تولید می کند و همچنین استفاده از آن آسان است.

این دیسپرسیون بدون حلال و پایه آبی به طور ویژه برای پوشش ها، چسب ها، سیلرها و الاستومرها تهیه شده و همچنین بسیار برای کاربرد در کاربردهای نساجی که به ویژگی تاخیرانداز آتش نیاز دارند، مفید است. این دیسپرسیون پایه ابی، گرانروی پایینی دارد و درصد مواد فعال در آن بالا است.

André Le Gal، مدیر فروش بخش مواد تاخیرانداز شعله در شرکت SONGWON بیان می کند، محصول SONGFLAME®️ در ویژگی تاخیر شعله بسیار قدرتمند عمل کرده و با این وجود فرمولاسوین آن بدون هالوژن طراحی شده است. این ویژگی ها به مصرف کننده این اجازه را می دهند که مواد مورد نیاز خود را با قیمت مناسبی تهیه کنند. فرایند بسیار طولانی شد. چرا که دست یابی به مجموعه ی محصولات SONGFLAME®️ از نظر سرعت پیشرفت پروزه و گرفتن تاییدیه های فنی به دلیل چالش همه گیری بیماری به تاخیر افتاد.

در راستای کمک به حفاظت از محیط زیست، این شرکت محصول جدید تاخیرانداز آتش خود را با استفاده از فرمولاسیونی بدون حضور هالوژن تهیه کرد. این شرکت اکنون یک خط تولید کاملا جدید برای این محصول دارد و می تواند محصولی با کیفیت بالا و به صورت همیشگی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. دست یابی به نسل بعدی محصولات SONGFLAME®️ اکنون در جریان است و انتظار می رود تا سال 2021 به نتیجه برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا