اخباراخبار ویژه

Sumitomo (SHI) Demag و پیش بینی افزایش 17 درصدی سفارش برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک

بسپار/ایران پلیمر سفارش از سوی بخش های بسته بندی و فناوری دارویی از اصلی ترین عوامل در افزایش سفارش ماشین آلات قالب گیری تزریقی هستند. در حال حاضر مدیر عامل این شرکت بیان کرده است که میزان سفارشات آن ها در آلمان و چین به میزان 25% در نیمسال اول 2020 نسبت به نیمسال اول 2019 بیشتر شده است. گرد لیبیگ معتقد است به طور خوشبینانه ای این افزایش سفارش ها ادامه خواهد داشت.
لیبیگ بیان می کند: “استراتژی بین المللی ما در چند سال اخیر بر روی این دو صنعت در حال رشد متمرکز بوده است و این سیاست ما را در جایگاه مستحکم تری قرار داد به طوری که در این شرایط سخت، ما افزایش سفارش ها را برای تولیداتمان مشاهده می کنیم.
بر خلاف این پیشرفت، میزان تقاضای صنایع خودرویی برای ماشین های قالب گیری تزریقی از سوی خودرو سازان ژاپنی آلمانی به شدت کاهش داشته است. این گروه همچنین حالت ایستا و منتظری را در بین تولید کنندگان محصولات پلاستیکی خانگی پیش بینی کرده اند. چرا که اطمینان و درآمد خانواده ها از بازار کار بسیار افت پیدا کرده است.

با این وجود، شرکت Sumitomo (SHI) Demag انتظار دارد، در سال 2020 افزایش 17% را در مجموعه ی سفارشات خود تجربه کند و همانطور که پیش تر بیان شد عامل اصلی این افزایش سفارشات صنایع بسته بندی و پزشکی هستند.
لیبرگ بیان می کند: “طرح ما در Wiehe (آلمان) تولید با تمام ظرفیت است و از نوامبر 2020 ما ماشین های کوچک تمام الکتریک را تولید خواهیم کرد. تمرکز بر روی این موارد در حال حاضر اصلی ترین هزینه های شرکت را تشکیل می دهد. در نیمه ی دوم سال 2020 ما بر اساس افزایش نیاز ها میزان تولیدات خود را به دوبرابر افزایش خواهیم داد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا