اخبار

شرکت AkzoNobel در کنیا هم کارخانه تولید پوشش راه اندازی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر AkzoNobel یک کارخانه جدید برای تولید پوشش ها در کنیا افتتاح کرده است. این کارخانه در پایتخت کنیا (Nairobi) قرار دارد. توسعه بیشتر این کارخانه در آینده و استفاده از کنیا به عنوان دروازه ورود به بازار افریقای شرقی از برنامه های شرکت AkzoNobel است.

در این کارخانه عمدتا محصولات کلاف پوشانی (coil coating) تولید می شود و این کارخانه بر روی بخش ساختمانی تمرکز دارد. در این واحد پوشش های دریایی , پوشش های حفاظتی و پوشش های پودری انبار شده و توزیع می گردد. در مراسم افتتاح این واحد H.E.Franz Makken سفیر هلند در کنیا شرکت داشت. او در این مراسم بر اهمیت سرمایه گذاری مستقیم خارجی در توسعه اقتصاد منطقه ای تاکید کرد.

به گفته Baron Schreuder مدیر پوشش های عملکردی در افریقا, این سرمایه گذاری یک مرحله مهم جهت توسعه حضور بخش پوشش های عملکردی در شرق قاره افریقا می باشد. این کارخانه جدید شرکت AkzoNobel را به مشتریان خود نزدیک کرده و خدمات دهی به آنها را بهتر می کند. AkzoNobel در حال حاضر در قاره افریقا در بخش های زیر فعال است:

– پوشش های دریایی و حفاظتی

– پوشش های خودرویی و پوشش های ویژه

– پوشش های پودری و پوشش های صنعتی

– رنگ های تزیینی.  

AkzoNobel دارای واحد های تولیدی در کشور های مصر , افریقای جنوبی , زامبیا , بوتسوانا , سوازیلند , مراکش و تونس می باشد. محصولات AkzoNobel در پروژه های مهمی در قاره افریقا بویژه افریقای جنوبی استفاده شده اند. از جمله 5 استادیوم در افریقای جنوبی که در بازی های جام جهانی 2010 مورد استفاده قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا