اخبار

شما هم می توانید در چالش نوآوری ساخت جوهر رسانا یا نیمه رسانا برای کاربردهای الکترونیک چاپی شرکت کنید

بسپار/ ایران پلیمر مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری “ساخت جوهر رسانا یا نیمه‌رسانا برای کاربردهای الکترونیک چاپی” تا 7 مرداد ماه تمدید شد.

 به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتر برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین چالش نوآوری نانو “ساخت جوهر رسانا یا نیمه‌رسانا برای کاربردهای الکترونیک چاپی” تا 7 مرداد ماه جاری تمدید شد.

پژوهشگران، فناوران و شرکت‏‌های دانش‏‌بنیان علاقه‌مند به شرکت در این چالش نوآوری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش، فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به طور رایگان در این چالش شرکت کنند و از تسهیلات تا سقف 100 میلیون ریال، شامل کمک‌ هزینه نقدی و اعتبار استفاده از خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی فناوری نانو برای ساخت نمونه آزمایشگاهی به صورت گام به گام با پیشبرد طرح خود طی مرحله دوم چالش بهره‌مند شوند.

همچنین با توجه به برگزاری چالش در دو بخش جوهرهای رسانا و جوهرهای نیمه‌رسانا، در پایان مرحله دوم به برنده نهایی در هریک از این دو بخش مبلغ 100 میلیون ریال جایزه نقدی اعطا خواهد شد.

علاوه بر آن برندگان نهایی چالش با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو فرصت همکاری مشترک با یکی از شرکت‌های فناور و نیز امکان دریافت تسهیلات تجاری‌سازی تا سقف 1500 میلیون ریال را خواهند داشت.

علاوه بر آن به نفرات دوم تا چهارم چالش در هر یک از بخش‌های جوهر رسانا و نیمه رسانا تسهیلات تجاری‌سازی تا سقف یک میلیارد ریال به ازای تعریف ماموریت‌های صنعتی اعطا خواهد شد.

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر  و ثبت نام می توانند به سایت http://nanochallenge.ir/?portfolio=چالش-نوآوری-ساخت-جوهر-رسانا-یا-نیمه‌ر مراجعه فرمایند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا