اخبار

شمس پلاست طب در ایران پلاست: ثبات از همه چیز مهم تر است

بسپار می نویسد، سید فرهاد میرحسینی، مدیر کارخانه شرکت شمس پلاست طب است. این شرکت تولید کننده مصنوعات پلیمری، نایلون، نایلکس، فیلم استرچ، ضربه گیر های حباب دار، نایلون های شیرینک، نایلون های گلخانه ایی و نایلکس های دسته دار فروشگاهی است.

این شرکت در سال 87 تاسیس شده است.
وی می گوید: با توجه به شرایط سختی که برای تولیدکنندگان پیش آمده، نوسان بازار هم برای تولید کننده و هم برای خریدار موجب شده که نا امنی پیش بیاید و مشتری به ما اطمینان نکند. ما دوست داریم قیمت مواد اولیه  ثابت باشد و تغییر نکند که بتوانیم وقتی با مشتری صحبت می کنیم، به او اطمینان بدهیم می توانیم پاسخگوی درخواست ها و تعهداتمان باشیم. وقتی قرارداد می بندیم باید بتوانیم به قراردادهایمان عمل کنیم و به خاطر همین موضوع سعی کردیم امسال قوی تر در نمایشگاه ظاهر شویم. مثل هرسال، غرفه ایی که داریم به روز باشد. سعی کردیم خط تولید خود را افزایش بدهیم، خط تولید جدید وارد کردیم، دستگاه هایمان را به روز کرده ایم.

نیروها را بیشتر کردیم و امیدواریم که نتیجه خوبی از این کارها بگیریم.

استقبال از نمایشگاه خدا رو شکر خیلی خوب بوده و آن چیزی که مد نظر داشتیم را به دست آوردیم و کم و بیش منجر به عقد قرار داد شده و انشاله بعد از نمایشگاه پیگیری می کنیم.

ما صادر کننده نمونه در استان تهران طی سال های 94-95 بودیم. صادرات ما به پاکستان، عراق، اذربایجان و روسیه هست.
هدف ما از حضور در نمایشگاه رقابت است و اینکه بدانیم چه چیزهایی نیاز بازار هست و پیشرفت کنیم و هر روز بهتر بشویم.

تنها اشکال نمایشگاه این است که بیشتر وقت ها اول و آخر وقت، ورودی خیلی شلوغ است.دیگر اینکه اطلاعات کم است و افراد سردر گم می شوند که غرفه ها در چه زمینه ایی در حال فعالیت هستند که روی این موارد بیشتر باید کار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا