اخبار

شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر شرایطی استثنایی برای سرمایه‌گذاری صادرات‌محور دارند

بسپار/ایران پلیمر مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بر تولید صادرات محور تاکید کرد و گفت: شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر به دلیل قرار داشتن در منطقه آزاد اروند شرایط استثنایی برای سرمایه‌گذاری با هدف صادرات را دارند.

 علی مهدی پور در گفت و گویی با تاکید بر اهمیت تولید صادرات محور اظهار کرد: واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی به ویژه در شهرک‌های صنعتی مستقر در منطقه آزاد اروند باید تولیداتی با کیفیت داشته باشند و محصولات متنوع تولید کنند تا بتوان نسبت به صادرات این تولیدات اقدام کرد.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر به دلیل قرار داشتن در منطقه آزاد اروند شرایط بسیار مناسب و استثنایی برای سرمایه‌گذاری با هدف صادرات را دارند و واحدهای مستقر در این شهرک‌ها باید به سمت تولید صادرات محور روی بیاورند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: علاوه بر امکانات مطلوب زیرساخت‌ها و موقعیت استراتژیک شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر، معافیت‌های خاصی که در این شهرک‌ها در امر سرمایه‌گذاری وجود دارد قابلیت‌های جذب سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

مهدی پور ادامه داد: افزایش کیفیت تولید محصولات با رویکرد صادراتی می‌تواند تحولی در رشد و شکوفایی اقتصادی به دنبال داشته باشد و از این رو واحدهای تولیدی باید به این مساله توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر با توجه به قرارگیری در منطقه آزاد اروند می‌توانند تولیداتی داشته باشند که منجر به ارزآوری برای کشور شود و رشد تولید را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های موردنیاز برای سرمایه‌گذاری در این شهرک ها فراهم است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر تولیداتی داشته باشند که با بهره‌گیری از ظرفیت های منطقه آزاد اروند منجر به صادرات شود.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا