اخبار

صادرات 18 میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در 1401/ افزایش صادرات مواد شیمیایی و کاتالیست ها به روسیه

بسپار/ایران پلیمر مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی از صادرات 18 میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی تا پایان سال خبرداد و گفت: انتظار داریم در سال جدید میلادی حجم مبادلات و صادرات مواد شیمیایی و کاتالیست ها از سوی ایران به بازار روسیه افزایش یابد.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حسن عباس زاده مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی پلاستیک و لاستیک در مسکو گفت: ایران در سالهای گذشته ظرفیت های بسیار خوبی در صنعت پتروشیمی ایجاد کرده است و اکنون در منطقه آسیا یکی از کشورهای برتر در این حوزه است.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه ارزش صادرات محصولات پتروشیمی ایران در سال گذشته 15 میلیار دلار بوده است، از پیش بینی صادرات 18 میلیارد دلاری این صنعت در سال جاری خبر داد.

وی در خصوص روند ادامه همکاری و مشارکت های ایران و روسیه در صنعت پتروشیمی با بیان اینکه یک قرارداد فروش محصول از طریق آموزش و تبادل نیروهای آموزشی میان دو کشور انجام شده است، افزود: انتظار داریم که در سال جدید میلادی حجم مبادلات و صادرات مواد شیمیایی و کاتالیست ها از سوی ایران به بازار روسیه افزایش یابد

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا