اخبار

صنایع پلاستیک سپهر در ایران پلاست: بخشی از بازدیدکنندگان خود را به دلیل برگزاری نمایشگاه در دهه اول محرم از دست داده ایم

بسپار می نویسد، با سپهر فردوس زاد، مدیر عامل شرکت صنایع پلاستیکی سپهر یکی از تولیدکنندگان انواع ظروف یکبار مصرف در نمایشگاه گفت و گو کردیم. او گفت: صنعت بسته بندی در کشور، صنعتی بسیار نوپا است. در دو، سه سال گذشته مشتریان آشنایی لازم را با این صنعت نداشتند و به گونه ای بود که ما مجبور می شدیم تا کاربرد ظروف بسته بندی را برای مشتریان توضیح دهیم.

اکنون آگاهی هایی نسبی از این صنعت و محصولات آن به دست آمده است و روز به روز به متقاضیان و مشتریان آن افزوده می شود. اکنون ما ظروف نگهداری محصولات دامی و لیوان های یکبارمصرف برای استفاده در آبمیوه فروشی ها تولید می کنیم. اکنون ما با نوآوری در چاپ بر روی محصولات، لیوان هایی مخصوص به هر نوع آبمیوه طراحی کرده ایم که با تغییر ارتفاع مایعات در این لیوان ها، لیوان ظاهری جذاب و متفاوت به خود می گیرد.

وی در مورد نمایشگاه ایران پلاست گفت: هشتمین دوره است که شرکت سپهر در نمایشگاه ایران پلاست حضور پیدا می کند اما در دو سال گذشته از زمان بندی های نمایشگاه بسیار ناراضی بودیم! نمایشگاه سال گذشته نزدیک نمایشگاه چاینا پلاست برگزار شد و امسال نیز نمایشگاه مقارن شده است با ماه مهر و ماه محرم و البته در اواسط هفته برگزار شده است که موجب شده تا میزان حضور بازدید کنندگان زیاد نباشد. غرفه داران، بسیاری از مشتریان خود را که از شهرستان ها و یا کشورهای همسایه در نمایشگاه حاضر می شدند به دلیل دهه اول ماه محرم و مراسم مذهبی آن از دست داده اند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا