اخبار

ضدآب کردن محصولات به روش فرآیند اکستروژن تک‌مرحله‌ای

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، می شرکت AMUT خط تولید رانشگری جدیدی را به منظور تولید غشاهای ضدآب از جنس F/PVC، TPO و TPE روانه بازار نموده است. این مواد با بهبود کارایی فنی و خواص فیزیکی غشاء، از استانداردهای بین‌المللی لازم برخوردار هستند.

فناوری AMUT برای فعالان بخش پلاستیک این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانند غشاهای چندلایه را در یک فرایند تک مرحله‌ای و بدون نیاز به توقف تولید نمایند. به کمک این فناوری هزینه‌های تولید کاهش یافته و فرایندهای عملیاتی را برای افراد ساده‌تر می‌سازد. انعطاف‌پذیری در خط تولید نیز از دیگر مزایای این فناوری عنوان می شود. استحکام مکانیکی این غشاهای چندلایه با استفاده از یک لایه تقویت کننده که در بین لایه‌ها قرار می‌گیرد بهبود داده می‌شود. همچنین در سمت پایینی غشاء چندلایه از یک لایه محافظ (support base lamination) نیز استفاده می‌گردد.

شرمت AMUT به تازگی خط تولید ترکیبی خود را به یک شرکت ترکیه‌ای به فروش رسانده است. این خط تولید قادر به تولید غشاهای سه لایه متشکل از F/PVC و TPO با عرض mm2200 و ضخامت mm3-1 می‌باشد.

آرایش غشاء بگونه‌ای است که در لایه میانی از یک لایه تقویت کننده و در انتهای آن از یک لایه محافظ استفاده می‌گردد. خروجی این خط تولید برای F/PVC در حدود kg/h1800و برای TPO در حدود kg/h1250 بوده که تولید سالانه غشاء را به بیش از 4 میلیون متر مربع می‌رساند.

طراحی غلتک با دو ورودی امکان ایجاد ساختار ساندویچی را در یک مرحله فراهم می‌آورد. لایه‌های بیرونی بهمراه لایه‌ تقویت کننده پلی‌استر یا الیاف شیشه و همچنین لایه محافظ به تشکیل غشاء چند لایه می‌انجامد. این خط تولید مجهز به دستگاه کنترل ضخامت، واحد پیچنده با دقت بالا برای تولید رول‌های بزرگ و معمولی و در نهایت سامانه کنترلی PC/PLC برای کنترل تمامی فرایندهای اجرایی در خط تولید می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا