اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ ضرورت یافتن راه حل برای بازیافت فیلم و پلاستیک های منعطف

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار / ایران پلیمر به گفته موسسه RECOUP، شکی نیست اگیر بخواهیم به اهداف تبیین شده در DEFRA در مورد بازیافت بسته بندی های پلاستیکی برسیم، می بایست فیلم های پلاستیکی خانگی را بازیافت نماییم. چالش های بازیافت فیلم ها و پلاستیک های منعطف خانگی مدت هاست که مورد بحث و بررسی قرار دارد. موسسه RECOUP گفته است جمع آوری، طبقه بندی و بازارهای نهایی، به منظور تبدیل به نوع چرخشی، نیازمند توسعه، سرمایه گذاری و صف انرژی می باشد.
به باور RECOUP، جمع آوری kerbside موثرترین رویکرد خواهد بود و با تکیه بر گزارش های تحقیقاتی و شواهد بین المللی، این عملیات امکان پذیر هستند. اگرچه، نظرات مختلفی در مورد حساسیت زمانی پیاده سازی، نحوه هزینه و مقدار آن وجود دارد.
یکی از روسای مسئول برنامه می گوید: جمع آوری فیلم ها و پلاستیک های منعطف، در صورتی که بازار آماده پذیرش مواد جع آوری شده نباشد، چالشی برای قانون گذاران محلی خواهد بود. اطمینان از در دسترس بودن زیرساخت ها برای برای فیلم ها و پلاستیک های منعطف، قدم مهمی است و از پذیرش این مواد جمع آوری شده در مناطق محلی اطمینان حاصل می شود. این موسسه می افزاید، نیاز به پیشگامی صنایع پیشرو در بازیافت فیلم ها و پلاستیک های منعطف در مقیاس وسیع وجود دارد که ثابت می کند کدام رویکرد مناسب بازیافت صنایع در انگلستان بوده و از تقاضای بازار های نهایی برای این مواد اطمینان حاصل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا