اخبار

طیف وسیعی از رنگ‌های نیمه شفاف و مات برای کاربردهای پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Clariant به تولیدات جهانی محصولات خود از خانواده‌ی MEVOPUR®-LQ ادامه می‌دهد. این محصولات مستربچ‌های مایع شامل رنگ و افزودنی بوده و ویژگی‌های بی‌نظیری را برای لاستیک‌های سیلیکون فراهم می‌آورد. این شرکت محصولات خود را برای اولین بار در دو نمایشگاه Pharmapack Europe 2017 در پاریس و MD&M West 2017 که در Anaheim که امسال برگزار می‌شود ارائه می‌کند.

محدوده‌ی گسترده ای از رنگ‌های مات و شفاف که کاملا استاندارد نیز می‌باشند برای کاربردهای پزشکی موجود هستند. با تلفیق مزایای ایجاد شده از MEVOPUR و رویکرد فرمول بندی و تولید مناسب با استفاده از فناوری Hi Former® مخصوص اجزای مایع، این محصول برای استفاده در لاستیک‌های سیلیکونی بسیار ایده آل محسوب می‌شود.

لاستیک‌های سیلیکون که اغلب با عنوان سیلیکون‌های مایع یا LSR شناخته می‌شوند معمولا با تلفیق دو جزء مایع و سپس ایجاد اتصالات عرضی بین آن‌ها تولید می‌شوند. رنگ‌ها و افزودنی‌های عملکردی مایع نیز می‌توانند طی فرآیند اختلاط به این دو جزء اصلی وارد شوند. وجود دستگاه‌های اندازه گیر (dosing equipment) همراه با تجهیزات پردازشی می‌تواند کمک بسیار زیادی به تولید محصول مناسب نماید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا