اخبار

عرضه نسخه اولیه پودرهای پلی‌بوتیلن ترفتالات برای چاپ سه بعدی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  شرکت DSM با ارائه نسخه اولیه از پودر پلی‌یورتان برای چاپ سه بعدی، گامی دیگر در جهت تسریع توسعه پایدار برداشت. این نخستین پودر تولیدشده برای چاپ سه بعدی در این گروه علمی و همچنین نخستین پودر پلی‌یورتان است که در اندازه تجاری برای فرایندهای چاپ SLS تولید شده است. 
معاونت اجرایی شرکت DSM می‌گوید: «آرزوی اولیه ما دستیابی به پتانسیل‌های تولید افزودنی‌ها به صورت کامل و همچنین افزایش به‌کارگیری این مواد در صنعت تولید است. از این رو نخستین نسخه پودر پلی‌یورتان را به بازار عرضه کردیم و امیدواریم که با همکاری مصرف‌کنندگان این محصول را در جهت نیازمندی‌های بازار توسعه دهیم تا نتیجه حاصل برای مشتریانمان مفیدتر باشد.»
شرکت ‌DSM به عنوان شرکتی با رویکرد زیست‌محیطی در صنعت تولید افزودنی‌ها شناخته شده است و به تازگی مشارکت خود را با شرکت‌های JuggerBot 3D، Adaptive3D، Fortify و Chromatic اعلام کرده است. برخی از این شرکت‌ها در حوزه تولید چاپگرهای سه‌بعدی و برخی نیز در حوزه تولید مواد فعالیت می‌کنند، اما در نهایت همه در یک زنجیره ارزش هستند و چنین همکاری‌هایی به تسریع به کارگیری این افزودنی‌ها در صنایع تولیدی کمک می‌کند.
شرکت DSM در نمایشگاه AMUG2019 حضور خواهد داشت و علاوه بر ارائه محصولات جدید، کارگاه‌های فنی و پنل‌های سخنرانی مربوط را جهت آشنایی بیشتر و تسریع به‌کارگیری این افزودنی‌ها برگزار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا