اخبار

علیرضا دیباج، مدیر بازرگانی مجموعه آوا پلیمر و مهتاب بسپار پویا: چاپ و بسته بندی، پلیمری تر از همیشه!

بسپار/ ایران پلیمر آوا پلیمر با هدف تولید محصولی با کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید را آغاز کرد. علاوه بر استفاده از ماشین­ آلات، سعی کرد در بحث فرمولاسیون و ارتقای دانش فنی نیز کیفیت مطلوبی به مشتریان ارایه دهد.

دیباج در رابطه با محصولات این شرکت اظهار داشت: در حال حاضر در زمینه­ های مختلفی چون مستربچ سفید، مستربچ ­های رنگی، مستربچ­ های افزودنی و فیلر مستربچ­ ها مشغول به فعالیت هستیم. برای تمامی این تولیدات پروانه بهداشت از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت داریم. فیلر مستربچ ­ها در زمینه گونی بافی استفاده می ­شود. مستربچ­ های سفید در بحث تولید نایلون و نایلکس و بسیاری محصولات دیگر کاربرد دارند. هرجایی که پلیمری با رنگ سفید مشاهده می­ کنید در تولیدش از مستربچ سفید استفاده شده­ است. مجموعه ­ی دیگری به نام مهتاب بسپار پویا تولیدکننده مستربچ مشکی برای صنایع لوله و … و کامپاندهای پایه PP است.

وی در ادامه گفت: حدود 4 الی 5 شرکت مواد اولیه امسال در نمایشگاه بسته بندی امسال شرکت کردند که دلیل اصلی آن حضور مشتریان در نمایشگاه است. شاید 5 سال پیش در نمایشگاه هیچ مستربچ سازی غرفه نمی­گرفت. ما هم بازدید به عمل می­ آوردیم و فعالیتمان در حد جمع آوری اطلاعات و  آشنایی بود. چند سالی است که تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند نیز حضور فعال در نمایشگاه دارند. نمایشگاهی خوب است که مشتریان ما در آن حضور می­یابند. نقش پلیمر در صنعت بسته ­بندی هر روز بیشتر می­شود و با توجه به مشکلاتی که در صنعت کارتن ایجاد شد بسیاری از تولید کنندگان به سمت کارتن پلاست رفتند.

دیباج  ادامه داد: متاسفانه در خصوص تهیه مواد اولیه وارداتی مانند اکسید تیتانیوم و برخی افزودنی­ها با مشکل جدی رو به رو شدیم که برخی از آن­ها به کل در بازار قابل تهیه نیستند. خیلی از تامین ­کنندگان ما را آمریکا، چین، هند و کشورهای اروپایی تشکیل می­دادند که با وقوع تحریم، خرید از آن­ها بسیار سخت شده است. 

 

(ادامه دارد …)

 

متن کامل این گفت و گو را در شماره 196ام بسپار که در نیمه دی ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به درخواست نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک سالانه با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا