اخبار

علی رستمی: امیدوارم سمپوزیم پلیمر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود

خبرنگار بسپار می نویسد، علی رستمی عضو هیات علمی دانشکده شیمی و گروه پلیمر دانشگاه شهید بهشتی که دانش آموخته رشته سنتز پلیمرها در تورنتو کانادا است، از برگزارکنندگان کارگاه آموزشی پرفسور بونیستروم است. با وی درخصوص این کارگاه صحبت کردیم.

 

دکتر رستمی ابتدا از نحوه آشنای خود با پرفسور بونیستروم گفت: یکسال پیش در سمپوزیمی با دکتر آشنا شدم و باتوجه به پتانسیل کارهای علمی که می توانستیم انجام دهیم رابطه علمی دوستانه ای بین ما شکل گرفت.با توجه به اینکه پرفسور سخنران مدعو کنفرانس نانو دانشگاه شریف در کیش هستند، از وی برای حضور در این کارگاه دعوت کردیم. حدود یک ماه و نیم گذشته این موضع را به پرفسور اطلاع دادیم و ایشان پذیرفتند.


رئولوژی و پراکنش نوترون یا اشعه ایکس برای اندازه گیری ذرات و خواص ژلی هیدروژل ها و ماکرو ژل ها از زمینه های تخصصی پرفسور است، بنابراین مبنای کارگاه این موضوعات بود. حدود 100 نفر افراد دعوت شده، به علاوه  دانشجویانی از دانشگاه امیرکبیر، پژوهشگاه پلیمر، شرکت فناوری پتروشیمی و دانشگاه شریف در این همایش ثبت نام کردند. به دلیل محدودیت زمانی فرصت تبلیغ اندک بود. امیدوارم سال های بعدی مخاطبان بیشتری داشته باشیم.


رستمی درباره برنامه های آتی نیز گفت: امیدوارم این کارگاه و همایش بابی برای ایجاد سمپوزیم پلیمری در دانشکده شیمی دانشگاه شهید بهشتی شود و بتوانیم تفاهمنامه همکاری با دانشکده شیمی دانشگاه اسلو امضا کنیم. این اتفاقات برای دانشکده شیمی دانشگاه شهید بهشتی مفید است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا