اخبار

عملکرد بسته بندی‌های 11 لایه، حرکتی به سمت جلو

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت‌های Total، Hosokawa Alpine، Coveris و Hayssen Flexible Systems با همکاری یکدیگر در نمایشگاه K2016 یک بسته بندی جدید سدگر 11 لایه‌ای را به بازدیدکنندگان علاقمند معرفی نمودند. 

در این همکاری از خط تولید فیلم دمشی Lumicene® PE استفاده شده است. شرکت Hosokawa Alpine مواد فوق چقرمه و مناسب برای کاربردهای محافظتی از مواد غذایی را در اختیار این پروژه قرار داد. برای حصول عملکرد بهینه‌ی بسته‌بندی محدوده‌ی گسترده‌ای از Lumicene® PE از چگالی متوسط گرفته تا زیاد پلی‌اتیلن‌های متالوسن مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع در هر یک از 11 لایه سعی بر این بوده تا بهترین عملکرد از هر محصول حاصل شود. در واقع فرمول بندی رزینی شرکت Total سدگری مناسبی در برابر بخار آب ایجاد نموده، خواص نوری بسیار مناسب و قابلیت درزگیری شدن بسیار خوبی را داراست. راه حل‌های ارائه شده توسط شرکت Total بسیار مورد توجه سایر شرکت‌ها در کاربردهای مختلف قرار گرفته است. 
با همکاری هریک از شرکت‌های Total، Hosokawa Alpine، Coveris و Hayssen Flexible Systems و ارائه‌ی راه حل‌های مربوط به حوزه‌ی کاری خود منجر به ایجاد محصولی منحصر به فرد شده است. فرمول بندی درست شرکت Total با رزین‌های Lumicene® PE با سدگری مناسب در برابر بخار آب، خط تولید فیلم دمشی 11 لایه توسط Hosokawa Alpine، لایه گذاری‌های مناسب Coveris و تخصص Hayssen در زمینه‌ی بسته بندی همگی منجر به تولید محصولی بسیار کارامد و منحصر به فرد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا