اخبار

فردا آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه 5P اربیل است/ آیا این نمایشگاه گران است؟

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه 5P نمایشگاهی است سالانه که یک سال درمیان در بغداد و اربیل در کشور عراق برگزار می شود. امسال این نمایشگاه از 13 تا 16 شهریور ماه در شهر اربیل برپا خواهد بود. 
نمایشگاه 5P (Plastic, Petrochemical, Printing, Packaging, Paper) رویدادی در حوزه صنایع پتروشیمی، پلاستیک، چاپ و بسته بندی و کاغذ است. 
مرجان فرجی، مدیر پروژه و مسئول امور نمایشگاهی شرکت بیوتی اسکای نمایندگی رسمی این نمایشگاه در ایران صبح امروز به خبرنگار بسپار گفت: فردا 16 مردادماه آخرین فرصت حضور علاقه مندان در این نمایشگاه خواهد بود.

وی در خصوص برخی واکنش ها به گرانی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در مقایسه با سایر نمایشگاه های مشابه در آسیا و اروپا نمایشگاه گرانی نیست. شاید برخی از دوستان هزینه های حضور در این نمایشگاه را با نمایشگاه های اختصاصی ایران در عراق مقایسه می کنند که قیاس درستی نیست. چون آن نمایشگاه ها را شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می کند.

برگزارکننده نمایشگاه معتقد است که نمایشگاه 5P اربیل نمایشگاهی تخصصی است و بازار عراق بازاری ارزشمند در حوزه های برگزاری این نمایشگاه است. 

 

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا